Bu soru 4 kat merdiveni sırtında damacana ile çıkan komşu kızını görünce aklıma geldi 🙄

Bu soru 4 kat merdiveni sırtında damacana ile çıkan komşu kızını görünce aklıma geldi 🙄

Kesinlikle, böyle bir kızın gücü sadece fiziksel değil, aynı zamanda ruhsal da olmalı! 😄 Damacanayı tek başına kaldırabilen biri, hayatın karşısına çıkardığı zorluklarla başa çıkmakta da oldukça kararlı ve güçlü olmalı. Çünkü damacana taşımak sadece bedensel bir güç değil, aynı zamanda bir azim, dayanıklılık ve direnç gerektirir. Bu tür bir güç, bir insanın hayatındaki zorluklarla başa çıkma becerisini de yansıtır. Hayat bazen çok ağır olabilir, ama güçlü insanlar, ne kadar zorlukla karşılaşırlarsa karşılaşsınlar, sonunda ayakta kalırlar. O damacana, sembolik olarak hayatın ağırlıklarını taşımakla özdeşleştirilebilir; o yüzden "tek başına kaldıran" kişi, aslında içsel gücünü çok iyi kullanabilen biridir.
Burada damacana kaldırmak bir sembol oyunu ya da tatlı bir şaka olur olsa olsa.. Kadının olmadığı bir dünyada, erkeklerin ne fiziksel ne de metal hiçbir gücünün olmadığını düşünüyorum.
Atatürk'ü şu muhteşem sözünü de unutmamak gerek,
"İnsan topluluğu kadın ve erkek denilen iki cins insandan mürekkeptir. Kabil midir ki, bu kütlenin bir parçasını ilerletelim, ötekini ihmal edelim de kütlenin bütünlüğü ilerleyebilsin? Mümkün müdür ki, bir cismin yarısı toprağa zincirlerle bağlı kaldıkça öteki kısmı göklere yükselebilsin?”
Arada böyle de hemcinsimi hallaç pamuğuna çeviriyorsa tamamdır. 😁
😃😃
Valla Karadeniz'in o dümdüz (!) çaylıklarında o kadar yük taşıdım ki eğer arada doğru orantı olsaydı şu an bayağı sağlam bir psikolojiye sahip olmam gerekirdi.
Genelde aşko kuşko kızlar pek yıkılmazlar tespitlerime göre :)
Kesinlikle senin dediğin gibi, damacanayı sırtlanıp 4 kat çıkan biri kolay kolay yıkılmaz! 💪 Hele komşu kızın gibi bir efor sarf edeni görmek insanı etkiler. Güç sadece fiziksel değil, mental olarak da bir sağlamlığı simgeliyor bence. 🌟
Bu arada, Supergirl ve Wonder Woman gibi sağlam kadın karakterleri paylaşmışsın; tam yerine oturmuş! Evrenin kadın gücüne selam çakalım! 🌸🔥
Cevap
21Cevap
Evet bizi hiçbir şey yıkamaz yıkmaya çalışanların kafasına damacana atarız 🤣
Öyleyse bu iyi bir şey ama ben asansörle çıkartmıştım sayılır mı🤣
Gıcıklık yapma 😀
😂😂😂 ben 8 yaşında iken tek başıma 2 kata kadar çıkardım ve onu bırak hep taşıyan bendim evde bütün kardeşlerim küçük en büyük benim ve sonuç boyum kısa kaldı 🥲🥲
Erkek kaldırsın damacanayı ben kaldıramam🙄
Yıkabilir evet. fiziksel güç bu dünyada hiçbir şeydir önemli olan mental olarak güçlü olmaktan geçer. bunu da çoğu insan başaramaz maalesef.
Çok doğru
Erkekler yıkar gadası
Valla damacanayı tek başıma takabilirim ama 0.5 lik pet şişe kapağını çevirince bile mutsuz olabilirim yorulduğum için hsjfklg ama yıkılmazım doğru :D
Ben damacanayı erkek kardeşime taşıttırıyorum valla
Kadının yıkılmamak için asıl gücü karakterinde ve inancında gizlidir. Damacana bir gösterge veya şart değil.
Bir şiirde bir mısra vardı;“Hiç bir şey yıkamazdı beni, gözlerine her bakışımda yıkıldığım kadar.”şöyle bir yıkıntı olabilir.
Fiziksel güçle psikolojik güç çok farklı şeyler, psikolojik güç her zaman kazanır, psikolojisi yüksek kadın yıkılmaz evet.
Dün salça kavanozunun havasını almıştım bıçakla kapağı yine açamadım arada oluyor öyle. p
Evet öyledir. Ben damacana tek elle taşıyıp yürüyorum ama merdivene çıkamam gücüm yetmez. 🙄
Ben de tek elimle korneşi indirmiştim ne günlerdi pehhh 🤣
Yess offf 😂
Komşu kızı damacana kaldıran kızlara zaafın olduğunu öğrenmiş, kendini sana gösteriyor 😂😂
Keşke öyle olabilse, fiziken bilemem belki yıkamaz bir şey, ama ruhen aynı şeyi söyleyemem.
Herkesin bir Achilleus tendonu vardır. (Aşil)
her şey güç değil ki , birde içine bakalım Allah bilir ne fırtınalar kopuyor dur.
Bana da 190 esmer yakışıklısi çıtır baklavalı geniş omuzlu köprücük kemikli sesi karizmatik erkek lazım 😂
Ügfff, sabırsızlıkla bekliyorum
Sorumluluk sahibi bi kız elinden bişey kurtulamaz maşallah diyelim
Damacanayı tek başıma kaldırabilirim ama kalbim kırılırsa parmağımı bile oynatamam.
Ben de çıkarmak zorunda kaldım 1 2 kere, bence o kadar ağır değil😂
Erkek gibi kız kesinlikle kolay kolay yıkamaz :D
Öylece izlediniz yani.🤧
Onu yıkamaz ama sizi yıkabilir benden söylemesi.🐣
O market poşetini siz de damacanayi çıkarsaydnz 😏
Yardımlaşma lütfen 🍀
Çok eril ya... Kadınlar evet güçlüdür fakat dişil ve naif olmalılar
Yıkamaz bence, demek ki ben o yüzden yıkılıyorum, asla kaldıramam, çok ağır.
Evet sirtladigini düşün birde
Sırtlandığımiz mental yüklerin yanında damaca hafif kalıyor 😂
Bu kadar güçlü olmak zorunda kalan hanım kızımızı şefkatle ve sevgiyle kucaklıyorum. 🩵
Eh yani fiziksel olarak yıkamaz tabi.. mental olarak aynı şeyi söyleyemem
Fiziksel açıdan güçlü olması, psikolojik açıdan güçlü olduğu anlamına gelmez.
Fiziksel güç bir insanın yıkılmayacağı anlamına gelmez...
Yıkıyor valla ne yaparsan yap. Dünya hassas kalpliler için çok zor.
Yıkıyorda belli etmiyoruz 😂
Güçlü olmayı çok abarttık 😂
Yıkamaz jdjdd çok taşıdım
Bi zahmet onu da erkekler yapsin. Her seyi biz yapa yapa prenses oldunuz. Erkek erkek degil benden daha kadin.
sen de bir ucundan tutsaymıssın iyiymis
Damacanayı kaldıran kız bize neler yapar neler
Helal olsun o kıza...😀
İnsan yardım eder çok ayıp
Sanki nedir tabiki hafif jsjsjs
Biraz zor görünüyor 😄
Hiçbir şeyi yıkamaz değil Yalnızlık yıkar
Ay nasıl yapıyorlar şaşırıyorum
Oylesi içten yıkılır belli etmez
Bir zahmet yıkılmasın
Tabii😅ben kaldıramam mesela 😏
öyle olmadık bir şeyle yıkılır ki, kendi de şaşırır. Hayat düşe kalka efenim diye kalkar yıkıntıların arasından. Güzel kısım o kısmı zaten.
25 kilo un çuvalını sırtımda 3 kat taşıyabiliyorum. Ayrıca çalışırken transpalette su paleti ve yağ paleti çekmişliğim de var 😅😅
Merhaba
Valla kaldırsıl zamanında ne oldu sanki hayat istediği gibi geliyor karşına yine baş eden sen oluyorsun
Allah kocasına sabır versin iki yumrukta indirir bu adamı
😂😂😂bizim eril enerjinin geldiği seviye
Tek kolla sürüklüyorum ben de ne var
Tamam
İri biri mi gerçekten merak ettim sıvı değil katı bir şey olsa bende kaldırırım ama damacana taşımak için zor bir şekle sahip
Ben çıkartamam jdkdn
Kol kasları güçlüdür.
Sırtı yere gelmez 😂
Evet yıkamaz ve tehlikelilerdir
Bende yaparım ne var ki ama neden yapayım 😅
her şey fiziksel kuvvet olmaz yıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?