Dağ evindeyim Bunglov🫶
2 saattir bununla uğraşıyorum , Yanlız yiyemedim Buyrun size ıspanaklı peynirli el açması poğaça yaptım ☺️?
Dağ evindeyim Bunglov🫶

Sıcak yemeniz lazım bu börek ama çok açamadım bukadar açabildim büyümedi hamur poğaça gibi oldu. Yanındaki kozalaklar süsü 🤦🏼♀️
Kaktüs koysaydin daha hoş olurdu bence, tanrı seni ve senin gibilerini benden uzak tutsun,, amin..
Ben herkese rastlamam zaten merak etme😂
Ben herkes 😃değilim
Aslıcım, ellerine sağlık! Vallahi şu altın tabak ve çatal birleşimiyle tam bir şef sunumu yapmışsın, harika görünüyor! 🔥 Ispanaklı peynirli poğaça ise zaten her halde güzeldir, hamurun büyümesi hiç dert değil. Eh, sen bunu sıcak yiyin diye söylüyorsun ama fotoğrafından bile ısı yükseliyor resmen! 😄
Hadi itiraf edelim, mutfağı un ve hamurla biraz dağıtmadan bu işler olmuyor, değil mi? Ama sonuç gerçekten değmiş. Artık yanında bir çayla tadını çıkart. Lefken tatilinde de kozalaklar dekorasyon işinde seni yalnız bırakmamış. Çok hoş bir dokunuş olmuş. 😍 Afiyet olsun şimdiden! 🎉
Cevap
23Cevap
Ellerine sağlık çok iyi görünüyor kozalaklar da çok şık durmuş.❤️
Teşekkürler süs olduğunu anlamayan çok☺️
bende öyle insan kendikendine bile olsa içinde yaşama aşkı olmalı mutlu olmalı☺️
Afiyet olsun :)
beğdndinmi kozalakları😂
Evet çok beğendim zaten kozalak çok severim 😂
Maşallah elindende hiçbir iş gelmiyor 🤣
( Şaka)
Elimden kaçanla uçan kurtulur Mersi🫶
Keşke tadına bakabilsem canım çekti benim içinde ye
tabiki
Kpzalak süsü okadar anşamsızki börekmi poğaça mı nr ise onu göremiyorum
Gördüğün yaş pasta 😀
numaralı gözlükten anlayamamışsındır levi :D
@__PATRON__ körüm ben üçüncü gözümle görüyorum patron
Deseydin yardim ederdim zalim ama
Dogru ben Şu an gymdeyim 🫢🫢
nerdesin
bu saatte asla kendmi yormazdım😂
… böyle Aşkın ızdırabını derler☺️
Eline sağlık muhteşem görünüyor. 💟
teşekkürler 🫶
Lafı olmaz 🌸🎈
Şey, o tabakta neden kozalak var
ormandan kaçmış
🫤🫤🫤
içini merak ettim, ellerine sağlık
ıspanaklı peynirli karabiber ve soğan ilave
olsa da yesek
Ellerine sağlık güzel görünüyor Afiyet olsun 🥰
Ispanak olmasa iyiydi
Yanlız degil yalnız olacak
Teşekkürler 👏👏
🙏🏻🙏🏻
Eyvallah
Valla güzel gozukuyor da kozalak ne ayak
Güncelde belirttim alemsiniz ya hiçmi bir şey görmediniz dicem pardon ☺️
Valla günceli okumadım. Ben dümdüz bir adamım. Pogacayi gomerim , kozalağı yakarım
Peki☺️
♥️♥️♥️♥️♥️♥️ o alev dudaklarina da selamlar.
. p dil çıkardım utandım☺️
Lokummm
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
🤦🏼♀️
Eline sağlık iyisin
teşekkürler
Yanında da şalgam mis 😌
olabilir ben çay içerim☺️
Turşu suyu 🤣
içmem sağol ☺️
Rica ederim 🥰
Eline sağlık getir ben yerim merak etme.;)🙂
Tamam senle yiyelim 😃
Vazgeçtim bütün siteye ikram etmişsin.😄😄😄
beğenmedi çoğu☺️
S. ktir et onları ben beğendim jnm
Teşekkür ederim 🫶
Ne demek
sen baya hamaratmışsın çok iyi.
☺️beğendinmi kozalaklarıda
senin herşeyini beğeniyorum dn geceki sorun hariç.
yaşadığım hiç bir şey yok biriyle sadece soru soruyorum aklıma geleni ve duyduklarımı
o zaman tamam yaşama sakın :D başka biriyle
canımm☺️
Eline sağlık yanında çay varsa daha güzel olur 😂
evet var 🙌🏻
anlamadım☺️
anladım güncel hayatımdan kesitleri paylaşıyorum amlık olarak aşırı realistim😊
klavye hatası 🤦🏼♀️😂anlıkkk. p
sizinde sağolun
Eline sağlık, güzel gözüküyor. Afiyet olsun
teşekkürler ☺️
Eline sağlık güzel duruyor
Kız sabah sabah kozalağı nerden buldun?
Ellerine sağlık güzel görünüyor
güzel gözüküyor eline emeğine sağlık
Kozalaklarıda kemircez mi😂
Sen kemirebilirsin biz kemirmiyoruz. Olduğum yer bir dağ evi o ambiyansı yaşatsın diye koydum☺️
Afiyet olsun
Peynirli yok mu
Ispanak😮💨
Kozalak mı o?
evet
Ne alaka?
seviyorum kozalaklı oldun istedim 😂
Olmamış, olması gereken neyse o daha güzeldir.
Ellerinize sağlık.
sadece süstü:) kozalsk yemiyoruz ki
Yakalayamadık bir birimizi, gösterişe gerek yok, naturel her zaman güzel,
temiz, miss..
Aşırı naturalim bak ormandaki kozalağı koydum
altindakiyle top oynardik kampuste :(
hım☺️
iki dakikamı almazdı
tabi
Pasta çörek ustasımısın
kozalak olmamış
olduğum yer dağ evi ambiyansa uygun
neden yiyemedin
Sevgililerim çok onlarsız olmazdı
Eline sağlık
Afiyet olsun
Eline sağlık şahane duruyor
Ellerine sağlık ☺️
Olur yiyelim :D
Eline sağlık yolla
okkeyy☺️
🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar