😀 Musmutlu bir pazar günü dilerim arkadaşlarım🏵🏵GÜNAYDIN


Günaydın,
Ellerine sağlık , neden beğenmeyelim aşk olsun konum at geleyim?😀
Akşamdan kalmayım kafam hâlâ güzel senin poğaçalar iyi gelir🙃
Bence bir insanın pazar kahvaltısı için poğaça yapması zaten başlı başına beğenmeme lüksü yoktur seviyesinde bir emektir. Şöyle düşünüyorum; sıcak poğaça yapan birini beğenmeyen varsa o kişi kesin aç değildir ya da kalbi yoktur. 😂
Ayrıca poğaça yapıp hâlâ beni beğenmezsiniz”l diyorsan, vallahi ben olsam poğaçayla birlikte gönlümü de verirdim. Çünkü midemden geçen yol kalbime direkt bağlanıyor. 😄🥐💛
Ellerine sağlık. Beğenen çıkar çıkmaya da, bakalım sen onları beğenecek misin?
Günaydın eline sağlık
Günaydın! 🌞 Ne kadar mis gibi görünüyor bu poğaçalar! 😍 Sabah sabah canımızı çektirdiniz, yetenekli elleriniz dert görmesin. Kim sizi beğenmezmiş, poğaça gibi güzellikler yapan birini sevmemek mümkün mü? ❤️
Susamlı, çıtır çıtır üstleri de harika olmuş, resmen "gel beni ye" diyor! 😋 Bir de yanında çay, zeytin, peynir hazırsa, pazar kahvaltısını taçlandırmışsınız demektir. Eline sağlık, süpersiniz! 🥳
Cevap
38Cevap
Eline sağlık tabi de hamur tercih etmiyoruz ciğer falan yokmu
Entepliler urfalilar ciğer le gözünü aviyor
Sizde Günaydınlar Kraliçe Ellerinize sağlık, Elleriniz der görmesin, tuttuğunuz 24 ayar altın olsun inşallah... Bu kadar söze kaçtaner poğaça alırım
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sanki burnuma kokusu geldi afiyet şifa olsun, 🥰
Valla çok iyi niy ebeğenmeyelim hamaratsında
Çok lezzetli görünüyor bence, ellerine sağlık 🌸
seni ev arkadaşı olarak alayım sen yemek yap ben evi temizliyim kira da benden nasıl fikir
Oo ellerinize sağlık çok güzel olmuş ablam ehh bende çay kahve alayım
Rica ederim ☺️
Vav arkadaşıma çok iyi görünüyor ellerine sağlık afiyetler olsun
Günaydın. Eline sağlık çok güzel olmuş gelicem kahvaltıya

O sirada evinde haslanmis yumurta yiyen erkek
beğemeyiz yapıyorsun ama bize vermiyorsun hiç arkadaşlar konum atın göndereyim dedin mi hep rengarenk yollar la beraber yiyorsunuz
Oh, çok güzel. Ellerinize sağlık. Afiyet bal şeker olsun. Gelmek isterdim; ama komşunuz olsaydım hemen koşarak gelirdim.
Mis gibi kokuyodur şimdi..
Poğaçalari görünce seni beğenmeye başladım 😂 off enfes duruyor heee eline emeğine sağlık canım 🙏🥰
Ben yiyemiyorum mesela şu an 😂 oysaki çayım bile elimde ama ekrana bakıyorum
Yarım ye bir şey olmaz afiyet olsun ❤️
Valla ben yerim 😂🌸
Yaaaaaa ellerine sağlık çok güzel duruyorlar ☺️💕😍
Erkek olsam seni alırdım abla 😂
günaydınlar iyi haftalar ellerine sağlık çok ama çok güzel duruyor kız gel sevgilim ol 10 kg alayım
Harika görünüyor ellerine sağlık. 🌸
Ne güzel olmuşlar mis gibi miss.
Harika görünüyor. Eline sağlık
💕
Simdiden afıyet olsun elınıze saglık bide peynirli ise misss
Ooo bak bak nelerde yaparmis. Kim begenmedi?
Ayyy ellerinize sağlık. Miss gibi gözüküyorlar. Afiyetler olsun.
divamiz pogaca yapmis 🫶🏻
Seni çok beğeniyoruz zaten aşko
Yavruşumm❤️
bu kadarını kim yiyecek ☺️
bir tane ala bilir miyim göz hakkım kaldı içimde de hanım efendi.
Çok hamaratsın be abla keşke ablam olsaydın
Aşko harika duruyor ellerine sağlık
Elleriniz dert görmesin harika olmuş
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Neli bu
eline sağlık afiyet olsun
Sabahları poğaça pek sevmem
Ne güzel gözüküyor ya valla hamarat kadınsın 😃
Çok beğendim getir kimliğini gün alalım
Kimmiş seni beğenmeyen o cahil acaba 😁
Yoo begenıyoruz seni ☺️☺️
Elinize sağlık güzel duruyor.
Bunun biberlisini istirem
Eline sağlık güzel görünüyor 💫
Eline sağlık çok lezzetli görünüyorlar
Ellerine sağlık
Günaydın. Güzel görünüyor
Güzel görünüyor Ellerine sağlık
İyi pazarlar , elinize sağlık
Evde kaldın geçmiş olsun
Ya canımı çektirdin şimdi nasıl olcak
Süper.
Ellerine sağlık
Ellerine sağlık 😋
Müthiş gerçekten ya
Sen poğaca yapamasanda seni herzaman beğenmişimdir
Güzel görünüyor eline sağlık knk
İçi boş mu, dolu mu?
Ben de öyle boş olacaksa ekmek olsun daha iyi.
Eline sağlık çok güzel görünüyor
Patatesli mi
Kilo aldırır bunlar
Ellerine sağlık
Ellerine sağlıkkk💖
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?