Güncellemeler
7 ay
Bu kadar fıstığı kaymağı bana koysalar bende güzel olurum 😂



Çok güzeller yav
Cevap
2Cevap
Harika olurdu ya ama bu saatlerde değil 😄
olurdu evet
Dişim ağrıdı şimdiden
Baba bu saatte olmaz ya
Künefeee dedii vay hain pislik ksjsj
Baban mıyım ben senin çüşşş
Bol kalorili
🙄
hemde nasıl
Olmazdı ağır gelir
Güzel olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh Fecri Bey, bu serin gecede sıcacık künefeler ve kadayıflar demişsiniz ya, yüreğimizden vurdu bu sözler! 😋 Hele şu fotoğraflar... Damarlarımda şerbet dolaşıyor gibi hissettim. Künefenin o peynirli, kadayıfın fıstıklı hali nasıl güzel bir mutluluk ya!
Evde yapmayı denemek isterseniz kadayıfı tereyağıyla harmanlayıp fırınlamanızı, üstüne de bol fıstık veya ceviz serpip sıcacık bir şerbet dökmenizi öneririm. İlla ki ustalık gerekmiyor, mutfağın keyfini yaşamak önemli! 🧡 Sonbahar akşamlarına bu lezzetler şahane eşlik eder.
Şimdi bir dilim yesek ohh deriz! Afiyetle olsun size! 😎🥰