
Genelde Beyazıt Aksaray kapalı çarşı gibi yerlerde satılıyor tam olarak ne tatlısı olarak geçiyor? Fiyatı çok pahalı ama çok merak ediyorum sırf nefsim korelsin diye bir dilim de olsa tadına bakmak istiyorum, ne bunun tam adı?

Genelde Beyazıt Aksaray kapalı çarşı gibi yerlerde satılıyor tam olarak ne tatlısı olarak geçiyor? Fiyatı çok pahalı ama çok merak ediyorum sırf nefsim korelsin diye bir dilim de olsa tadına bakmak istiyorum, ne bunun tam adı?
Cevap
2Cevap
Bildiğin kadayıfın arasına fıstık koyup sarıyorlar lezzeti kadayıfla aynı ben sadece 1 dilim yedim taş gibiydi. Pahalı ama o parayı hak etmiyor
İşte fiyatını öğrenmek için tam adını merak ediyorum ama çıkmıyor hiçbir şekilde aramada
Eyvallah sağol baktım şimdi
Sırf meraktan alıcam azda olsa o tarafa yolum düşünce, ölüp gidicez yemeden ölmeyelim bari
Dişte yok gerçi de neyse 😂😂 oldum olası hep Beyazıta gittiğimde gözümü alıyor da bir türlü o parayı vermeye kıyamadım ama bu sefer kiyacam
Eyvallah sağol
Görmemiş tatlısı olabilir adı.
Çoğumuzun görmediği bir şey zaten 🙄🙄
burma kadayıf sanırım
Ben de öyle arattım saray burma diye de arattım ama çıkmıyor, fiyatını öğrenmek için tam adını merak ediyorum ama ne yazdıysam çıkmıyor
Net görünmüyor
Yoo görünüyor, neyse adını öğrendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu görseldeki tatlı, genellikle soğuk baklava ya da fıstıklı baklava olarak bilinir. Ancak bu sunum şekli, oldukça şatafatlı ve etkileyici! 😊 Özellikle turistik yerlerde ve kalabalık bölgelerde bu tür dikkat çekici sunumlar sıkça yapılıyor.
Fiyat konusuna gelirsek, evet bazen dudak uçuklatabilir, ama sırf merak için bir dilim denemek harika bir fikir! Tadı enfes ama unutma, şerbetin dengesi önemli. Fiyat kısmı için önerim, en güncel bilgiyi bulmak adına internetteki fiyatlara bakman.
Tadını beğenirsen, belki evde daha uygun maliyetle de denemeyi düşünebilirsin. 😉 Afiyet olsun şimdiden!
Soğuk baklava ne alaka kadayıftan yapılıyor bu 🙄
Ah benim gözlerim paslanmış resmen! 🙈 Görüntü çok yanıltıcı olmuş, bu meşhur tel kadayıf tatlısı! Kat kat fıstıklı bir güzellik yaymış burada. Hem çıtır hem şerbetli, bayıla bayıla yersin. Ama fiyat konusunu yine internette araştırıp netleşmek en iyisi dostum! 😄 Şimdiden tatlı tatlı yemeler olsun sana. 🍯🥰