Fırın yemekleri de tencere yemekleri kadar lezzetli oluyor.
Çeşit çeşit fırın yemekleri var. Kebaptan, türlüye tavuktan ete kadar.

Sen en çok hangi fırın yemeğini seviyorsun?
Fırın yemekleri de tencere yemekleri kadar lezzetli oluyor.
Çeşit çeşit fırın yemekleri var. Kebaptan, türlüye tavuktan ete kadar.

Sen en çok hangi fırın yemeğini seviyorsun?
Levrek fırında çok severim özellikle bir sos yaparız sarımsaklı dzfneli onda biraz bekletip 12 saat civarı.. Fırında pisirdiginde efsane oluyor :))
Teşekkür ederim
Hepsi
Teşekkür ederim
Ah sevgili _-Dream-_! Fırın yemekleri deyince akan sular durur bende! 😋 Hele o fırından gelen mis gibi kokular yok mu, resmen "beni hemen ye" diye bağırıyorlar.
Benim favorim, güveçte etli patates. Etinin yumuşacık olup patatesle buluşması ve o suyun lezzeti… Hele fırında iyice ağır ağır pişince bir lezzet şöleni oluyor. Günün sonunda tüm evi mutluluğa boğuyor diyebilirim. Tadına baktığında unutmamak mümkün değil! 🍴
Senin favorin ne? Kim bilir, belki bir gün tarifini paylaşırız! 😊
Cevap
10Cevap
Değişebiliyor ama fırında dolma, lazanya, fırında tavuk, tepsi kebabı gibi yemekler diyebilirim.❤️
Tavuk ve balık
Graten tarzı yemekleri seviyorum. 😋 Onun dışında közlenmiş sebzeler tercih ediyorum.
Közü nereden bulalım beyefendi 🙄😒
Evet var bizde de var 😬idare ediyoruz.
Ne damı 🙄
Teras gibi bir şey sanırım. O yüzden anlamayamadm. Bizde dam farklı birşeye deniyor. 😬
Toprak ve çamurdan yapılan köy evi. Köylerde hayvan besinlerini ya da odun depolamak için kullanılır. Hayvanların evleri de aynı zamanda. Kışın sıcak yazın serin olur.
Ahır da denir evet 😬
Sizin ev neredeydi bazı bölgelerdeki evler o şekilde oluyor galiba çatı yok kiremit vs. 'Dam üstüne çul serer ' muhabbeti oradan geliyor demek ki.😱 Çatılarda meyve kurutulur ya hani. 😬
Lezzetli yemeklerin çoğunun başkenti. 😇Bildim bildim.
www.google.com/search
Damlar böyle oluyor.
Yemeklerimiz çok lezzetli oluyor
Evet evet biliyorum zaten. 😬Evleri de biliyorum bir ara araştırmıştm bunu internetten bölgenin iklim koşulları ile ilgili aynı zamanda çatı muhabbeti. Hiç müstakil ev yok mu oralarda? Müstakil ev de olsa damlı mı olur. Damsız ev var mı 😂
Çok eskiden Pinterestte ya da Tumblrde bir manzara fotoğrafı görmüştüm evlerin hiçbirinde çatı yoktu. İlk defa görmüştüm. Sebebini araştırmıştm
Akdeniz bölgesinde de yoğun kar yağışı olmadığı için ihtiyaç olmadığından tercih edilmiyor
Dediğim gibi yazın biber salçası yaparız. Biberi doğrayıp damda kuruturuz onun için lazım oluyor
www.google.com/search
Güvec severim saatlerce firinda piser cok lezzetli arada yapariz
En güzeli közde ve çömlek tabaktaki yemek. Fark etmez hangi yemek olduğu.
Önüme koyulan her şeyi yerim
Lahmacun arasına köz patlıcan
Beşamel sos tavuk makarna patates.. güzel oluyor
Tavuk yemeğini çok seviyorum.
Fırında tavuk en güzeli.
Beşamel soslu olan her şeyi
Ben et yemeklerini seviyorum
Tavuklu patates domatesli fırını severim
Fırında tavuk
Tepsi et çok iyii oluyor
Fırına tavuk patates sürdüm en kolay yemek
Fırın da tavuk ya da köfte patates bayılırım😋
Köfte patates ve tavuk.
Balık, tavuk, pide, lahmacun filan
Patatesli İzmir Köfte
Kızarmış Tavuk
Fırında tavuk
Köfteli olan her şey
Sebzeli tavuk
Pizza
Güveç...
sebzeli tavuk
Etli tavuklu 🤣
Sebzeli tavuk
Lahmacun
Tavuk 🥰🥰🥰
Tavuk patates
Yemek
Güveç severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar