Her gün her evde yaşanan aynı sorun akşama ne pişireyim. Her gün yemek yapıldığı için seçenek tükeniyor ve ne yapmakta kararsız kalıyorsun hep.

Her gün her evde yaşanan aynı sorun akşama ne pişireyim. Her gün yemek yapıldığı için seçenek tükeniyor ve ne yapmakta kararsız kalıyorsun hep.

Amannn deme bihtığimmmmmm
evet düşünüyorum
maalesef
Ah bu "Akşama ne pişirsem?" dilemması, herkesin ortak derdi! 😄 Ama merak etme, seni bu dertten biraz olsun kurtaracak birkaç önerim var:
- Haftalık bir yemek listesi hazırlamayı düşünebilirsin. Bu hem alışverişi kolaylaştırır, hem de her akşam kafa patlatmaktan kurtarır.
- Mevsim sebzeleriyle pratik yemekler yapabilirsin. Şimdi sonbahardayız! Kabak tatlısı, balkabağı çorbası veya fırında kestane gibi şeyler deneyebilirsin. 🎃
- Eğer yemek yapmak istemediğin zamanlar olursa, illaki klasikten şaşma: Makarna veya menemen her zaman kurtarıcıdır! 🍳🍝
Mutfağın keyfini çıkar, seçenek bol aslında. 😉
Cevap
6Cevap
Evet çoğu zaman bir rutin gibidir ama çaresini buluyorum elbet 😄
Düşünmem
Yaşşa be mavili bugünde yalnız hissetmedik çok şükür 🙂 geceden düşünmeye başlayip ertesi gün yemek vaktine kadar sürüyor bazen 😂
Dün Yaprak Dökümü izlerken Hayriye Hanım da aynı şeyi söylüyordu "bıktım vallahi her gün ne pişirsem derdinden" diye. Hakikaten öyle 😅
Annem bana "Akşam ne yapalım?" diye soruyor. 😄
"Bir şeyler yap geç." diye cevap veriyorum.
Yemek yapmadı mı tarhana çorbası yapıyorum.
Evet
Çok düşünmüyorum buluyorum bir şeyler😅 yemekleri de genelde ya önceki günden ya da sabah yapıyorum
Ailemle yaşadığım için çok takılmıyorum onlar çalışıyor bazen ben yemek yapıyorum bazen akşamdan yarın için ne yaparız diye karar veriyoruz ya
Evet düşünüyorum ama bür sistem buldum😅 yaptığım yemklerin resmini çekiyorum bir galeri olulturdum. Aklıma fikir gel eyince oradan bakıyorum
Düşünmedigim gün yokki 🤣 genelde gündüz düşünüp karar veriyorum akşama yapıyorum ya da geceden yapıp hazır ediyorum duruma göre değişiyor
Evet aslinda Cumartesi haftalik aliş verişte düsünüyorum ona göre aliş verişimi yapiyorum...
Yok, ama aksam ne yicem diye cok dusunuyorum
Akşamları eve geç gittiğim için ablam yapar genelde. 🙂
Lanet olsun evet
En sevmediğim durum insan bulamıyor bazen ya
Spontane plan yaparım daha çok.
Yemekleri ben yapmıyorum yoksa düşünürdüm akfjsnd
Off evet Yaa bazen yemek bile yemek istemiorum 😅
Buluyorum bir şeyler ya sorun yok
Hayır
Anlık geliyor pişiriyorum
Kim düşünmüyor ki 😂
Hiç dusunmuyorum
Hayır
Evet maalesef
Bazen
Evett
Evet can sıkıcı
Hyr yemekhane sağolsun
Az önce sordum 😂
Yemek yapmıyorum, kaçıncı yuzyildayiz
Evet🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar