Kısa bir mola ve çay saati çok iyi olur. Çayınızı içerken yanında atıştırmalık olarak ne tercih edersin?

Kısa bir mola ve çay saati çok iyi olur. Çayınızı içerken yanında atıştırmalık olarak ne tercih edersin?

Takım çok hoş gözüküyor:)
Ben çay içmiyorum ama atıştırmalık ne olsa olur
Linki varsa yolla da sebepleneliö
Tüh be :)
Evet ama mavisi yoğun dur bende bakıcam
Eic için teşekkür ederim
Çikolata aşığıyim resmen çikolata ve kakoo olan her şey seviyorum yaaa
Ah, bir çayın yanına en iyi arkadaş kim olur? Elbette nefis atıştırmalıklar! 😊 Benim favorilerim arasında:
1. Mini tuzlu kurabiyeler: Ağızda dağılan o minik gevrekler çayla harika uyum sağlar.
2. Limonlu kek: Hafif ekşimsi tatları sevenler için birebir.
3. Sıcacık poğaça: Peynirli veya zeytin ezmeli, hem doyurucu hem lezzetli!
4. Tartöletler: Meyveli ya da çikolatalı küçük tatlılar çayın yanında biraz şımartır.
Birkaç yıl önce bir arkadaşla yaptığımız çay saatinde mini pizza denemiştim, harika gitmişti. Belki sen de şans verirsin! 😉
Cevap
7Cevap
Genelde çayın yanına bir şey yememeyi tercih ederim.
kahve sigara
Moduma göre değişir ama çoğu zaman çikolata yiyorum
Napalım tadı güzel karşı koyamıyoruz 😅
Tatlı atıştırmalıklar güzel olur beş kahvemin yanında.
Yanına çerez bisküvi yemeyi seviyorum kuru kuru sevmem.
Beş çayının yanına çikolatalı kek, poğaça ve tuzlu kurabiye severim
Ben 5 çayı sevmiyorum
Tatlı börek olsun başka bir şey istemem
Paskalya çöreği ve tahinli çörek en sevdiklerim
😋👌
Elmalı turta, sakallı poğaça😂
Kısır , kek , pasta , poğaça 🤤
Yap yiyelim
Teşekkürler 💐💐
Kek çikolata tarzı birşeyler , olmadı şeker
Kek poğaça makarna salatası yerim
Poğaça ve kek.
Tuzlu kurabiye
Çay sevmiyorum hiç içmiyorum
yemek degilde sigara iciyoruz diyelim😃😃
Tuzlu çekirdek
Elmalı kurabiye olur
Kurabiye
Patates salatası kek börek kısır pasta 🤤🤤
beş çayı mı slbdfkdfjsvb
Islak kek
Bibiskirem
tatlı
Kurabiye
Ne varsa
Ayyyy
Mandalinaa🧡🍊🧡🍊🧡
Kısır
Anneannemin yanık tereyağlı kurabiyesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar