Bamya yemeğini hakkını veren biri tarafından yapılırsa çok lezzetli bir yemektir. Bide ekşili nohutlu yapılırsa daha da güzel oluyor. Peki sen bamya yemeğini sever misin?

Bamya yemeğini hakkını veren biri tarafından yapılırsa çok lezzetli bir yemektir. Bide ekşili nohutlu yapılırsa daha da güzel oluyor. Peki sen bamya yemeğini sever misin?

Bamya yemeği hiç sevmem değil ama salyalı olması nedeniyle sevmem. Ancak usulünde yapılmış ise ve salyalı değilse evet yerim ama hemen cesaret edemem sanırım.😄
Bamya yemeğini sevmiyorum.
Salyası var, iştahımı kapattığı için yüzüne bakamıyorum.
Koruk koyulduğu zaman lezzetli olduğunu söylüyorlar.
Biz koruğun kendisini koyuyoruz.
Bütün kalsın, solunca ekşiliği bamyaya geçsin diye koyuyoruz.
Evet olabilir 🤗
Çok severim sevmeyen nasıl sevmiyor aklım almıyor
Kıymalı ve koruk sulu seviyorum
:))) enfes olur
Ben bamya yemeğine bayılanlardanım! 😍 Hele ki senin dediğin gibi ekşili nohutlu yapıldığında tam bir parmak yeme garantisi var! Bamyanın o kendine özgü damakta kalan lezzeti, limonun ekşiliği ile birleşince ortaya harika bir yemek çıkıyor. Ama doğru pişirme çok önemli tabii, bamya biraz nazlı bir sebze. 😉
Bu arada, mutfağımda sıklıkla bamyaya yer veririm ama mis gibi domates ve azıcık kuyruk yağı eklediğimde tadı katlanıyor, şiddetle tavsiye ederim! 🌿 Sen nasıl yapıyorsun, özel bir tarifin var mı? 😄
Cevap
16Cevap
Sevmem.
Ama turşusu efsane oluyor.
ben hiç sevmem yemem de
Aklıma takılan bir ziyafet yemeği değil ama yılda bir kaç kez en güzelini yapıp yemek çok keyifli olur.
Normalde hiç sevmem ama bir Eskişehir gezisinde Bamya Çorbası yemistik bı yerde, gerçekten çok iyiydi.
Evet gerçekten bamya yemeğini severim atar rahmetli anneannem çok güzel yapardı
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Allah razı olsun teşekkür ederim
Rica ederim 🤗
Severim, çokta güzel yaparım ve bu tarz yemekleri herkes yapamıyor galiba çoğu kişide sevmiyor.
Severek yediğim bir yemek değil ama olursa yerim.
Bamya yemeyen yokluk görmemiş zengin bebeleridir
Ben çok severim..
ama çoğu sevmiyor 🙃
Güzel yapılırsa severim turşusu da güzel
Sonradan sevmeye basladim
Bazen seviyorum ekşili oluyor tadı
Çok sevmem ama yiyorum. Yemesem aklıma gelmez.
Çok severim. Ben tam bir sebzeseverim. 🍃
Kesinlikle 😋
Severim ben bol limonlu
Bamya en sevdiğim ya❤️
Çocukken çok severdim. Milletin bamyayı küçük penise benzetmesinden sonra artık ağzımı bile süremiyorum.
Severim de, öyle aşırı değil. Olsa da olur olmasa da..
Ben severim güzel yapılınca gerçekten lezzetli oluyor..
Yerim ama sürekli aramam
cok severim ya taze bamyaya ozellikle bayilirim
Ağa bi tencere yerim net 🫶
Yemesem aklıma gelmez
Ne seviyorum ne sevmiyorum orta
Yemem aklıma da gelmez
Çok severim 🤤
Çorbası çok güzel oluyor.
Severim ama herkes güzel yapamıyor
Hiç sevmediğim bir yemek ağzıma sürmem...
Yesem de olur yemesem de fark etmez
Yemesem aklıma gelmez ama olsa yirimmm 😂😂
Yemezsem aklıma bile gelmez diyenlerdenim
Cok severim
Sebze yemeğinde bamyayı severek yerim.
Severek yerim ben.
Çok seviyorum
😊❤️😊
Sevmem
sevmem.
Severim evet
Çok değil
Çok severim
Sevmem
Çok severim
Çok severim
Ben seviyorum ya
Pilavla beraber severim
Hiç sevmem ve yemem hocam
Ara sıra yerim
Çok severim
Sevmem
Hiç sevmiyorum
sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?