AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
içerim evet
Evet çay kahve içebiliyorum Hatta tepsiyle kahvaltımı bile önüme isteyebiliyorum Çünkü ben bir işverenim
Seni sevmedim
😃😃😃 nolur sev benii
Elemanlarına yasaklarsın ama
Baba saatleri var sosyal haklarını ise o doğrultuda
Daha da sevmedim seni
Ya Ne yaptım ben sana ne yaptım
Şaka diyom be bdjdbsn
Sen ne iş yapıyorsun
Çağrı merkezinde çalışıyorum
Offf senin kafan ne sisiyordur
Yok aslında iş zor değil 1 maks 2 saat konuşuyorum ama ne bilim çay motive ediyor beni fjdnnd
Insanla ugrasmak hep zor
Zor her işin zorluğu var hayat mücadelesiz olmuyor
Zaten olmasa eğlencesi de olmazdı jdndbd
Keyf almasini bilen bi bakis acisi mukemmel
Ben kendi adıma söylüyorum evet istediğin zaman içebiliyorum ama çalışanlar onda da üçte çay molası yapıyor
Çalışırken masaya almak için bile 1 dk almaya laf ettiler geçen moladan molaya içebiliyorum
O konuda sıkıntım yok, bana özel çay ve kahve yapan bir çalışanım mevcut.
Neyse hayaller hayatlar
Sizde durumlar nasıl ki
stajyerdim ben ama calisanlar da her istedigini yiyip iciyodu abartilmadigi surece sigara molası da serbestti
Günün her saati içerim çay ocağı var kurumda djdhdhhd
Bizde de var ama mola dışında ayağa kalkmayın diyorlar
Nereymis orası hangi iş döveyim hemen
Olur lütfennnnn maltepede
Çıktım geliyorummm👿👿
Ne zaman gelirsin tahmini
10 bilemedin 12 dk ya oradayım jdhdhdd
Aa nerede oturuyorsun sen
Gunesevleri biliyormusun
Bilmiyorum
Hmm altinpark 🤔
İlçe dersen anlayabilirim
Altındağ
Anladım, maltepe derken İstanbul maltele
Ankara Maltepe sanmıştım diririiii
Seni hiç sevmedim
Günlük dozunu aldım sağol
Hndhndhndgn
Evimde çalıştığım için isteğim zaman çay kahve içebiliyorum
Evden çalışmayı sevmiyorum ben
Saçmalama yaa hayat bu emin ol
4 sene çalıştım hapis gibi hissetmeye başlamıştım
Kendine bir sistem oturttuğunda hiç öyle olmuyor
İzin yok ki burada
Ben istediğim zaman kullanıyorum
Seni sevmedim
Çok şey kaçırdın
Tüh
Tüh
İstediğim heran içebiliyorum kaç yıl okuduk iş hayatımız kariyerimiz oldu bence artık bunuda yapalım
Ben de okudum ettim ama çekiyorum halen işlerden
Kendi işini yapana kadar maalesef bu devam edecek en güzeli kendi işini kurmak ve doya doya çay makinasının yanında oturmak
Ben sorumluluk çok almak istemiyorum mesai bitince gram işle ilgili bir şey düşünmek istemiyorum
Ne işle meşgulsün
Çağrı merkezinde çalışıyorum
Senin kafan var ya işten çıktığında zaten balon gibidir bence de işle alakalı gram bir şey düşünme
Yok balon gibi olmuyor iş ağır değil açmıyorlar genelde 1 saat veya maksimum 1buçuk saat konuşmuş oluyorum ama yani çay çok içen biriyim ben
Merak ediyorum siz diyorsunuz ya efendim bizi değerlendirmek için sizi bilmem nereye aktarıyorum ve o anda telefonu üzerinize kapatıyoruz ya ne hissediyorsun
Bizde anket yok borcunu ödemeyenleri arıyorum hepsi 1 puan veriri jdndnd
Borcunu ödemezsen topuklarını sıktırırız diyor musun 😅
Yok be bana ne ben maaşıma bakıyorum o da 25 jdndndnd
Nerede çalışıyorsun hangi şehirdesin çok azmış maaş
Maltepede eski işten kötü ayrıldım 1buçuk sene çalışmadım gezdim jdndnd arada boşluk olunca ve tecrübe olmayınca bunu bile zor buldum
Ve benim derdim çay djdndnnd
Sana maaşı az çayı bol olan bir iş lazım o zaman 😅😅😅
Bulsana
Masa başı ve hafta sonu izinli
Kız bu bahsettiğiniz sadece ev hanımlığın da var o da ücretsiz 😅
Bana para lazım
Kız o kadar parayı napcan
Sonra söylicem
Sen bana söyle ne kadar istiyorsun maaş 😅 ona göre bir sektör bulalım sana
70-80k, araç ve günde 1000 TL yemek kartı
Beklentim bayağı yüksek bölümün ne
Çeko, olsun isteyelim sürekli belki Allah duamızı kabul eder
Çeko mu bitirdin evrene çeko diye bağıralım
Bağıralım
Duy bizi evren bizim üzerimize azıcık çeko at diyeceğimde yağmur yağdı yeni
Bana karısmazlar, o an benden sebep aksayan iş yoksa istediğimi yapabiliyorum.
Bizde ayakta dolanan görmek istemiyorlar
Meslek nedir?
Çağrı merkezinde temsilciyim
Tahmin ettim de bilmişlik taslamıyım dedim. Sizin meslekte norm cano. Zordur ama...
Zor değil bi kere çalışıyorum ehehehw 😭
Allah yardımcın olsun perii. En nefret ettiğim iştir yanında sağonda solunda telefonda konusan onlarca insan çığlık atarım ben öyle :)
Sen ne iş yapıyorsun
3 kardesli bir ortakligin ticarethanelerinin finans muhasebe islerini yapiyorum
Neden sadece muhasebe demedin
Cunku ssdece muhssebe evrsk islerini degil ayni zamanda kasalariyim. Nereye ne odeme cikacaksa ben belirlerim. Kisisel islerini de ben hakkederim vs vs. Sadece muhasebesel degil finansal islerini de ben haleldiyoru. Danismanlikta veriyorum
Çayım gelir kahvem gelir meyve tabağı gelir
Sıkıntı yok
Yeni yaptim daha kahvemi iciyorum sigarami da yaktim ohhh
Bu nedir ya hepiniz içebiliyorsunuz sanki yalan söylüyorsunuz
Gel bak hatta sana da soyliyim dukkn bnim kizim
İstediğim zaman içiyorum ya da çıkıp dolaşıyorum
Abart dolaşmak ne
Dolaşıyorum bildiiğin bahçeye inip veya bahçedeki cafesinde oturuyom ya da kedileri seviyorum
Molalarda istediğini yapabilirsin
Bizde mola yok ya kafamıza göre çıkabiliyoruz ofis dışına
İşi kim yapıyor
Sakin geçiyor sakin olmadığında ben yapıyom yine
Sana niye maaş veriyorlar
Çünkü onlara lazımım
Ben seni diyorum
Tamam işte ben olmasam benim işi kim yapacak🙄
Patron musun yani
Yok keşke olsam ama şirket rahat o açıdan ben de rahatım karışan çok yok yani
Evet cay kahve sigara serbest
Niye mesela hep alabiliyorsun
Ortam musait
Ofis olunca çaysız durulmuyor
İstediğim zaman içerim masamdan hiç eksik olmaz
İstediğim zaman içebiliyorum
Personelsen gayet normal.
İstediğimiz zaman içiyoruz
Evet çok rahat içerim
Seni de sevmedim
Evet içebiliyorum
Ben içemiyorum sen de içmeyeceksin
😀 ben içerim
Tek iç o zaman
Tek içiyorum zaten
İçebiliyorum
Evet içebilirim
Evet içerim
Evet içerim
Evet
İcebiliyorim
Evet
Odamda kahve makinam var çay makinamda
Her an içebiliyorum.
Genelde istediğim de
İçerim
Evden çalışıyorum.
Evet