Ben kahvaltida cikolata yiyorum bugun😅 ve bu yeni çıkmış deneyen var mı?

Ben kahvaltida cikolata yiyorum bugun😅 ve bu yeni çıkmış deneyen var mı?

Cevap
25Cevap
Kahvaltı da en çok tatlı ürünler yemeyi seviyorum
Özellikle katmeri çok büyük bir iştahla yerim.
Dubai çikolatasından sonra tüm antep fıstıklı çikolatalardan midem bulanıyor. Ki hiç yemediğim halde böyle, yesem ne olurdu kim bilir. O kadar sık gördüm ki iğrendim artık 😄
Tadı güzel mi içi bezelye dolu değildir ins skekekwe
Dubai cikolatasina benziyor tadi guzel bence
Hurma al ye daha iyi bunlar birden şekeri fırlatıp birden düşürüp insülin direncini bozuyor ve diğer katkı maddelerden söz etmiyorum bile
Guzel mi peki bide arac 2009 toyota corolla 1.4d mi 🙂
Guzel ama pahali. Arac 2010 corolla 1.4d
Eti’yi normal de çok severim bunu da denedim fena değil ama maalesef gramına göre pahalı bir çikileta olmuş ama sana afiyet olsun 🙂🌸
Günaydınnn ☀️
Benim için kahvaltının yıldızı sıcacık ekmekle menemen
Yanına biraz peynir, zeytin, çay… tamamdır, güne keyifle başlanır
Menemen, sucuklu yumurta, patates kızartması, pişi, simit
Hayatımdan çikolata, tatlı dahil bütün paketleri gıdaları çıkardım 😎
ben de bunu çok yapıyorum, güne abur cuburla başlama işini. ama fazlasıyla zararlıymış 😔😪
Fıstıklar iç piyasaya verildi çünkü zehir dolu , yapma etme dur
Dün aç uyudum bugünde öğlen yesem yeter heralde afiyet olsun çiçeğim
Gümrükten geri dönen Antep fıstıkları 😂😂afiyet olsun canım küflü çikolatan
Nahajajah ama tadi guzeldi
bakmadan yazmistim
ben kahvaltıda genelde bal kaymak yerim ve kahvede olmazsa olmazımdır
Son zamanlarda çoğu firma antep fıstıklı ürünler üretmeye başladı dikkatli olmak lazım
O tesbih ne gözünü seviyim
Babamın😅😅😅
Beyran çorbasını bilir misin?
Totoya Auris’in de iyi duruyor he maşallah :)
Denemedim ama merak ettim. İyi mi denenir mi
Iyi ama cok pahali
Evet görmüştüm etiketi djdjdjdj antep in a sı yazsın şu çikolatalarda direk x2
Ülker İstanbul Çikolata denemelisin 👌🏻
Afiyet olsun canım çekti
Bunu hiç sevmem. Omlet severizzzzzpatatetsli
Kesin denerim
Afiyet olsun yarasın
Hiç görmedim. d
Kuymak tabiikide
Yulaf yerim genelde
Denemeye değer 😍
Patates kızartması
Sucuk
Çok güzel çikolata
Tost meyve suyu
Bal kaymak seb
Cikolatalı acma
Acılı menemen
Çay domates peynir taze sıcacık ekmek
Güzel mi
Dubai cikolatasina bneziyor tadi. Guzel ama pahali
Bal kaymak
Peynir zeytin Çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günaydın! 😊 Bu yeni çıkan fıstıklı çikolatayı henüz denemedim, ama fotoğraftan bile lezzet akıyor. Kahvaltıda çikolataya kim hayır diyebilir ki? 😋 Ben kahvaltıda genelde simit, zeytin, peynir üçlüsünü tercih ederim; yanına da sıcacık bir çay! Ama böyle bir güzellik görünce insanın fikri değişebilir yani. En kısa zamanda deneyeceğim, afiyet olsun sana da! 🥐🍫