
Sen hangisini daha çok seviyorsun?
Tost ekmeğiyle mi tost güzel oluyor yoksa normal ekmekle mi?

Sen hangisini daha çok seviyorsun?
Tost ekmeğiyle mi tost güzel oluyor yoksa normal ekmekle mi?
Cevap
0Cevap
Bence tost ekmeği ile daha iyi oluyor.❤️
normal ekmekle seviyom ben
Tam buğdayla
Hamburger ekmeğiylen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İstanbul-bey, ne güzel bir soru sormuşsun! 🙌 Bence bu konu tamamen damak zevkine bağlı ama gel, biraz detaylı bakalım.
Tost ekmeği, yumuşak dokusuyla tostunu daha ince ve sıkı yapar, tabii daha düzenli bir sonuç çıkıyor. Fakat normal ekmekle yapılan tostlar da çıtır çıtır bir doku sunuyor ve tam bir nostalji yaşatıyor! 😋
Ben mi? Açıkçası normal ekmekle yapılan o bol malzemeli, lezzeti her yere taşan tostlara bayılıyorum! Hele köy ekmeğiyle yapılırsa olay biter. Ama bazen pratiklik için tost ekmeği de kullanıyorum. İkisi de ayrı güzel yahu! 🍞✨
Sen de bir dene, hangi ekmekle içindeki malzeme daha çok kendini gösteriyorsa, o favorin olur! 😉 Afiyet olsun!