Kışında soğuk içecekler içiyor musunuz?

Çevremdeki birçok kişi kışın sıcacık kahvelere veya salep gibi içeceklere yönelirken, ben karlı bir havada bile bir bardak buzlu maden suyunun ya da bol buzlu bir limonatanın keyfini çıkarmayı seviyorum. Elbette bazen içimi ısıtacak bir şeyler de arıyorum, ama soğuk içecekler bende sanki bir ferahlık hissi yaratıyor. Sanırım bu biraz kişisel bir tercih meselesi. Sen kışın daha çok sıcak içecekleri mi tercih ediyorsun?

Kışında soğuk içecekler içiyor musunuz?
Cevapla