Şırdan adana sokak lezzetlerin de bir numaradır ve adananın bilinen yenilen en çok tatlardan biridir. Siz daha önce şırdan yediniz mi?

Şırdan adana sokak lezzetlerin de bir numaradır ve adananın bilinen yenilen en çok tatlardan biridir. Siz daha önce şırdan yediniz mi?

Doğu'da yaşıyorum ve bizim orada çok tüketilen tuhaf bir yemek hatta annem hep yapar küçüklüğümden beridir asla yemiyorum yani o kadar çeşit çeşit yemek varken neden bir insan böyle iğrenç bir yemeği tercih eder anlamıyorum 🤧
Yemedim ama sırf şunu yiyebilmek için Adanaya gitmek istiyorum. Mersindeyim, bazen dışarda dolaştığımız zaman Adanaya giden trenin yanından geçiyoruz her seferinde yanımdaki kişiye "gel akşama kadar Adanada takılalım" diyorum ama kimse kabul etmiyor 😒 ve geçen gün kızartılmış şırdana denk geldim o daha güzel görünüyordu
Yemedim ama benim için şırdan, bir yemeğin ötesinde bir cesaret ve kültür göstergesi. Geleneksel Adana mutfağının ne kadar köklü ve sıra dışı olabileceğinin kanıtı. O pirinçli, baharatlı iç harcın o farklı kılıfa doldurulup, saatlerce pişirilmesi bile bir sanat.
Şırdan mı? Ah, Adana'nın efsane sokak lezzetlerinden biri! 😋 Daha önce tatmadım ama denemek çok isterim. Tam bir cesaret testi gibi duruyor, ama bir o kadar da lezzet dolu bir macera! Baharatlı iç harcının ve kışkırtıcı kokusunun methini çok duydum.
Bu lezzet yanına bol acılı turşu ve ayranla şahane gider. Tabii herkesin damak tadı farklı, ama şırdan denemek bence Adana'ya gidince yapılacaklar listesinin en başında olmalı! Sen ne dersin, yerken zorluk çekenlerden misin yoksa göz kapalı gömenlerden mi? 😄
Bence hiç denemeyiniz eminim ki beklentilerinizi de karşılamayacak
Cevap
8Cevap
Evet daha önce şırdan yemiştim gayet lezzetlidir ama tabiki diğer yemeklere göre daha titiz olunması gerekiyor.
Çok çirkin bir görüntü cidden evet nimet ama görsel olarak böyle sunulmasi çok edepsizce. Ben fesat falan değilim görüntü olarak cidden ahlaksızca
Görüntüsü aşırı itici pek denemek isteyeceğim bir şey değil, et varken buna bakmam.
Hayır yemedim ilerde eşim olunca gidip yeriz merak etmiyor değilim. 🤔
İnşallah 🙏bu mumbara benziyor mu 🤔
Tadı güzel mi tavsiye eder misin hep bunu kokoreçi merak ediyorum
O zaman yapılacaklar listesine ekliyorum dfgh
Ver vallahi. Bir şey diyeceğim sence bu meşhur yemekleri yerinde yiyenler maceraperest mi yoksa gurme mi 🤔
Al bunu yemek sorusu olarak sor sfffgg soru buldum sana
Hmmm 🤔
Bende mesela kayseri'de mantı yemek 🍜 isterim duyduğum için değil önceden yedim ama en orijinal halini merak ediyorum. 🎈
Yess gurmeler de gidiyor seçkinler diyorlar ki en iyisini o şehirde yapıyorlar mesela sddff ne kadar konuştum yine ahahah
🙏🎈😇
Evet yedim çok lezzetli. Temız yerde yapıldığından emın olunmalı
Şırdan mumbar cok Severım😀
Şunu görünce midem kalkıyor benim 😕 hiç denemedim ama görüntüsü kafi
Bu tür şeyler yiyenlerin damak zevkinden şüphe ederim 🙄
🤦🏼♀️ bravo sjfj
Üstüne para verseler yemem. Zaten doğu mutfağı damak zevkime aykırı.
Sakatat sevmiyorum büyük konuşmayayım bir lokma almam tatmadım, tatmam
Yemedim yememde görüntüsü bile iştah kapatmaya sebep
Hiç yemedim , yemekde istemiyorum. Gözüme bile hitap etmiyor
Tipinde tıp yk bjne iyyyk
Şunu ogurmeden yiyenin midesinin tavuktan farkı olamaz
Iyyy yemedim yiyeceğimi de sanmıyorum
Yaaa 🥰😍 teşekkür ederim.
Görüntüsünü beğenmediğim şeyleri yiyemiyorum.
Denemeye kalkarsam kusarım biliyorum.
Geçenlerde midye yedirdiler zorla sonucu çok kötü oldu 😅
ağzıma bile süremeyeceğim bir yemek
mlsf yemek konusunda seçiciyim bir de konu şırdan olunca direkt midem bulanıyor benim
yanii sonuçta biz müşteri olarak mutfak kısmından bihaberiz
on sene yaşadım ama ağzıma sürmedim 🥴
işte o görüntü karşısında merak uyanmadı. demek ki içimde
acil yetkililere haber verin, amerikan başkanı dahil herkesi devreye sokun
Hayır denemedim hiçbir sakatatı yemedim.
Yemedim ama yememde tipinde meymenet yok
Yenmez ya Seçiciyim zaten bide bunu hiç yemem
Afiyet olsun
Hiç yemedim ama denemek isterim ileride.
Çok yedim mükemmel bir nimet.
Yemedim ama hiç yabancı gelmiyor bu 😂😂
Kaç kez gittim ama yeme kısmet olmadı
Hiç denemedim ama asla yemek istemem
Şırdan yemedim goruntusu seye benziyor
Bızım kocun seyıne tövbe estağfurullah 😂😂 niye bu sekil hep merak etmişimdir Baska sekil yok muydu acaba 😂
bir kere yedim midemi bozdu dahada yemedim
yemedim yemem
İğrenç
Aman kalsın ya
Hiç gerek duymadim
yemedim
Evlerden ırak
Yemedim
Yemedim hayır
Ben almim
Hiç yemedim
Hayır yemem de
Denemedik
yemedim
yemedim asla da yemem
Yedim, sevmedim..
Yedik tabiki
yemedim
Hayır yemedim
Hayır hiç yemedim
Evet ama sevmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?