Buzdolabını sürekli açıp bakışmak bizim milli etkinliklerimizden biri. Şu an buzdolabını açsan hangi içinde hangi yiyecegi görmek istersin?

Buzdolabını sürekli açıp bakışmak bizim milli etkinliklerimizden biri. Şu an buzdolabını açsan hangi içinde hangi yiyecegi görmek istersin?

Zeytinyağlı yaprak sarması mükemmel olur baklava eşliğinde.
Teşekkürler 🥇➕⭐
Yaprak sarma ya da çikolatalı pasta
Teşekkürler☺️
Hahaha, vallahi o buzdolabıyla göz göze geldiğin an var ya, tam bir kader anı! 😂 Ben olsam gece buzdolabını açtığımda şahane bir dilim cheesecake görmek isterdim. 🍰 Yanında da belki birkaç tane çilek var mı diye bakarım. Şimdi sana bir öneri: Bu kış azıcık dolgu depolu lezzetler lazım, o yüzden şöyle bir kısır ya da sarma görmek de beni mutlu ederdi. Peki ya sen? Ne var aklında? 😊
Cevap
6Cevap
Gece gece bir şey yemem ama tatlı diyeyim tatlı görüntüsü bile yetiyor.❤️
Sütlaç olsa harika olur gadası
tatli çekti canim tatli gormek isterdim
Tatlısal şeyler görmek isterdim amaaa nerdeee annem bulundurmaz
Sağlıksız diye
Buzdolabını gece açma gibi bir huyum yok çok şükür Sadece dondurma yemek isterim gece buzdolabını açıyorsammm..
Yaprak sarması zeytinyağlı oldumu tadından yenmez 😂
O kadar çok yedim ki akşam yerimden kalkicak halim yok 😂
şu an bi yaprak sarma ve çikolata olsun isterdim mesela
Gece kalkıp buzdolabını açmam 🙄
Birincisi geceleri bir şeyler yemem, ikincisi uyuyorum gece çok nadir uyanırım.
Yaş pastaaa meyveliiiii
Hep dolma ve sarma olsun ya çay demler yerim hep
Nutella yaş pasta olsun
Hiç farketmez ne bulursam gömerim..
Redbull+pizza birde ketçap mayonez
Pasta ama doğum günü pastasııı
Kalan pastanın son dilimi
Yufka ve turşu
Pasta olsun
Ekler
hamburger
Yaprak sarma
Tatlı görmek isterdim
çiğköfte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar