İş yerinde yarın üçüncü tutanağımı yiyeceğim alıştım artık koymuyor arkadaşlar rahatlık normal mi?

İş yerinde yarın üçüncü tutanağımı yiyeceğim alıştım artık koymuyor arkadaşlar rahatlık normal mi?
Cevapla