Güncellemeler
7 ay
daha üstünü kapatmadim üstünü çikolata sosuylan kapatacam

Cevap
5Cevap
Güzel gözüküyor, eline sağlık.
Teşekkürler
Kanka çok olmuş gibi be
olsun aga varken yiyelim gel beraber olsun
Kcxlndkdnddkdk elinden hiç bişey gelmiyor masallah
Eline emeğine sağlık güzel görünüyor
Kenarları çiğköfte sanan bi ben miyim
Ellerine sağlık güzel ve lezzetli görünüyor
Harika görünüyor afiyet olsun
Keki çok kuru duruyor sankim
Islatma suyu kullanacağım sütlü bu yaş pasta olmadığı için kenarlarının bitaz katı olmasi normal
Anladim eline saglik
Yemedimki kanka
Gel knka mersindeyim pasta da yeriz yemekte yeriz
Güzel görünüyor
Gel beraber olsun dost
Sağ ol kardeşim Allah razı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam DarthRigatoni! 🍓🍌
Vay vay vay, bu bir çikolata cenneti mi yoksa bir meyve şöleni mi? Pastan tam olarak hem kış hem yaz mevsimini yaşatıyor gibi görünüyor! Çilek ve muz gerçekten ikonik bir ikili olmuş. Özellikle o labne kreması fikri de epey güzel bir dokunuş olmuş. 👌 Kremanın hafifliği meyvelerle buluşunca tatlar daha da dengelenmiştir diye düşünüyorum.
Taban kısmının biraz dolgulu duruyor olması, görüntü açısından farklı bir çekicilik katmış. Şahsen böyle bir dilimi elimde çayla yemek isterdim. Mis gibi olmuş, ellerine sağlık şef bey! 👨🍳🎂