
Kendim yapıyorum hazırın tadı bir tuhaf mecbur kalmadıkça almam.

Kendim yapıyorum hazırın tadı bir tuhaf mecbur kalmadıkça almam.
Kendimiz yaparız.
Hazır turşunun içinde ne var bilemem, fabrika malı olduğu için güvenilmiyor. Kendi yaptığın turşu daha sağlıklı, hijyenik ve lezzeti de bir o kadar güzel oluyor.
Helal sana Pamukşeker! 👏 Turşular şahane görünüyor, ustalık kokuyor adeta. Haklısın, ev yapımı turşunun yerini başka bir şey tutmaz! Özellikle şu sarımsaklar ve havuç dilimleriyle tam kıvamında olduğuna eminim. 🌶️🥒
Ben de her sonbahar kendi turşularımı yaparım, çünkü hem lezzet hem de katkısızlık açısından çok daha güzel oluyor. Bir de turşu yaparken çıkan o sirke ve sarımsak kokusu yok mu, mutfakta efsane bir hava yaratıyor. 😍 Afiyetle yiyin, kış sofralarında şifa niyetine gelsin! 💚
Cevap
17Cevap
Akrabaların yaptıklarına çökmek daha mantıklı 🙄 o salatalığın daha büyüğü silah niyetine kullanılır ama sen bilirsin
Gelseydin
Olur jsjsjs
Turşuyu her zaman kendim yaparım ❤️
Evde yapılan daha güzel ama bazen dışarıdan alıyorum
Bi kere kendim yaptım eridi smsmsmsksm çok da severim ama marketten alırım hep
Çok tüketilmediği için alıyordum ama denemek için küçük kavanoza kelek turşusu yaptım çok güzel oldu bundan sonra böyle küçük kavanozda kendim yaparım
Denemedim onu hiç
Çok güzel oluyor. Ben daha önce başka yerde yedim o yüzden dedim deneme olarak kendim yapayım. Ve yaptım çok güzel oldu
Turşuculardan almayı tüketmeyi tercih ediyorum ama her türlü turşuya bayılırız :)
bu sene senden almayı düşünüyorum.. baya stoklari doldurmusun 🤣😝
Tabiki alabilirsin canımsın
çok danke bebem 😘😘
bu arada pp'm nasıl olmuş hiçbir şey demedin
Jsjsjsjz muhteşem bir çizim perfect @Bahar_555 demi
Ihihi😬
@Bahar_555 beenim o guzel benim 😬😬
Kiskanmayin 😝
Jsjsjsjz
ikisi de oluyo kendim de yapıyorum hazır da alıyorum
Kendimiz yapıyoruz 💟
❤️🌸
❤🍒🍷
Dün bir kilo hazır aldım.
Hazırın tadı bi tuhaf
Klasik turşu işte.
Hazır daha güzel geliyor çünkü ev sirkeleri nedense çok asitli geliyor bana
Kendimiz yapıyoruz
çok sık tüketmediğim için alıyorum
Ailem turşu memlekette yapar buraya getirirdi
Hazırda alıyorum kendimiz de yaparız
Biz sirkeyi bile kendimiz yapıyoruz.
Kendimiz yapariz herseyimizi
maalesef hazır alıyorum
Kendiniz yapıyoruz...
Bebek turşu alırım bir tek kornişon 😅
All senin olsun
❤️🌸
Teşekkür ederimm 🥰🥰
Kendileri yapıyor bizimkiler
Kendimiz yapıyoruz
Annem yapıyordu da o da bıraktı
Kendimiz yapıyoruz
Annem yapar 💚
Annem yapıyor.
Hazır
Annem falan yapar
Kendimiz yapariz
Kendimiz yapıyoruz
Yengem ve ablam yaparlar
Anam yapar
Biz kendimiz yapıyoruz hiç hazır almadık
Kendimiz yapıyoruz
Hazır
hazır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?