Kazandibi diyenler varsa, beraberiz:D
Kazandibi
Fırın/normal sütlaç
Tirileçe
Tavukgöğsü
Soğuk baklava
Güllaç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kazandibi diyenler varsa, beraberiz:D
Sütlü tatlılar arasında hic ayrim yapmam hepsini severim. Özellikle fırın sütlaç, kazandibi ve güllaç vazgeçilmezim. Her ramazan ayında illa 1 2 defa yaparım.
şu an Ramazan tekrar gelmeli canım güllaç çekti, hafif ya bide güzel gidiyor
MavigriMor! 🤩 Sen kazandibi diyenlerdensin, öyleyse sıkı bir sütlü tatlı dostluğumuz var diyebilirim! Benim de hem yapmayı hem yemeyi çok sevdiğim tatlılardan biridir. O tavada güzelce karamelize olmuş taban kısmı yok mu, tam bir efsane. 😋
Ama senin soruna gelirsek, ben burada *Kazandibi* seçeneğini işaretliyorum. Hep beraber bir tatlı yeme festivali başlatabiliriz! 🎉 Tatlısız kalmayın, sütlü tatlısız hiç kalmayın! 😄
Cevap
14Cevap
En çok tirileçe tercih ederim ❤️
Kesinlikle, harika bir tercih:*
Listeye sütlü olmasa da kabak tatlısını da eklermisin lütfen
Hahahahahah:D
Elinden yemesek de listeden seçerdim canım çekti vallahi
😋severim ya kabak tatlısıı
Şerbetli de yaparım (belki)
Vallahi tatlıların piri kendisi ama tahinsiz orjinali bozmamak lazım
Belki ☺️
Kazandibiyi üzerinde dondurma koyup yiyorum çok lezzetli oluyor
Vay be hiç duymamıştım, iyiymiş
Bursa da çok meşhur
:)
Kazandibi sütlaç güllaç soğuk baklava sütlü tatlılar çok güzel oluyor
Hahah haklısın hepsi seçilemiyor biraz an ankette :D
Ne demek hepsini seçemiyorum ☹️
Ni ni niww..
kazandibi <3
Helal olsun kazandibiyle harika bir bağımız var şu aralar 😅😅🧚♀️
ama canımı çektirdin şimdi n'olcak?
Sipariş et ya da yap yaptır
sağol ya :D
Ne yapıyım, ben mi yapcam kansksnz
bi gün sözüm olsun ısmarlayayım sana, beraber yeriz (:
Teşekkür ederim almasam, iyi :) sana afiyet olsun
peki teşekkür ^^
Rica 🐱
Kazandibi ve tavuk göğsü sen
Kazandibi ve tavukgöğsü net:)
Yazamıyorum sana
:(
Yeni soru sor yad bana yaz
Sorayım bakım ama burdan Mesajlarım vardı bakar mısının lütfen, bakmadıysan bak lütfen
Bakman lazım çünkü:)
Süt helvası
Hiç aklıma gelmemişti! Severim bu arada
Sevilmezmi ya candır Bursa'min süt helvası
Vaaay
Çok iyide yaparım, yiyenler tarifi ister
Bana verebilir misin özelden tarifi (sadece tarif için konuşalım) kabulsen
Yem den tatmadan ufff tarifini ver demeden, nasıl olabilir ki?☺️☺️ Tamam veririm
Eyvallah brother, bro
Eyvallah Bro, istiyormusun tarifi?
Yes
Nereden vereyim?
Gizliden yaz (herkes almasın tarifi hahah:D)
Hahaha
Yazılmıyor denedim
Aa
güllaç
Harika seçim
tşkler
🧚♀️
🌹
Supangle
İyiymiş
Aşure
Aşure suyla yapılmıyor muydu ya ben mi yanlış hatırlıyorum:D
Hahah nasıl olur bilemiyorum
Soguk baklava
Güzel gidiyor
Diger baklava gibi tıkamıyor
Kesinlikle katılıyorum
Hepsi diye bi seçenek niye yok
Soğuk baklava
Güzel seçim;)
Bence sütlaç ya
Peki hangisin tercih ederdin sütlacın?
Burdan yazayım ya:)
Aa hahhahah daha önce konuşmuşuz ya
Hiç farkında değilim
Kusura bakmaa:)
Mor prenses seni:)
Heheh
Moodumu yükselttin iyi hissediyorum şu an:))
Sarışın mısın :)
Saçların uzunmu :)
Deniz kenarında masa sandalye termos çay kahve yapardık senle buralard olsan😃
Hayır
Ya gözüne hoş gelen olabilir ama bence ona göre bakma derim;) :)
Nasıl ona göre bakma derken:)
Saçlarım uzun orta diyelim, kumralım
Ne güzel dedin öyle:D
Gelde her gün götüreyim seni sahile:)
Saçların sevilmesi hoşuna gider mi
Yani sarışınmı falan ona takılma sade diyorum gece seversin ayrı mevzu :)
Evet, ama seni tanımıyorum:)
Buraya gelene kadar baya zaman geçer tanımış olursun bence:)
Sahilde dizime yatsanda saçını sevsem uzun uzun
Saçımın dalgalı-kıvırcık olduğunu söylemeyide unutmayın kumralla birlikte;) :D
Ovvv harika tam sevdim saç😍
Prensesim
Uyudunmu ya
Şu içtim geldim de küçük olduğumdan mı prensesim dedin, anlamadım bir an
Ne güzel falan
Tatlı geldin bana ondan dedim
Hee doğrudur öyle düşünüyorsan
Evet tatlı kız
Olabilir iltifat tarzımı demk istedin bunu öyleyse kabulüm şuanki durum olarak:)
Boyun kilon kaç tatlım:)
Geç yazma ama:)
1.53 boyundayım 45 kiloyum da havada flörtözlük kokusu alıyorum şu an
Ee sen kaçç?
1.80 boy 79 kilo:)
Mesajlar düşmüyor hemen ki bakiyim
Minyonsun bende minyon severim 😃
Telegram olsa düşerdi hemen:)
Hoşuma gitti bende severim böyle
:)
Yavrum yine gittin ama
Acelemiz yok ya telegramı napcaz:D boş ver
Ne hoşuna gittim tatlım
Boy kilon
Sarılıp sarsam kaybolursun içimde😃
Bence bu çok fazla , şu an beni deniyosun :) yapma
Neden canım ne ypmayım. sarılsam güzel gelmezmiydi ama
Yavrum falan fazla geç o işleri şu an
Hızlı ilerliyorum mu
Ya ben daha ilk günden böyle bir şey istemiyorum, biraz daha konuşalım bence:)
Uzaktan ilişkin oldumu hiç
2 kere oldu
Nasıldı
şu an sana sarılıuor olsam bence çok iyi gelirdi öylece uyurdun hemen
Ya bişi sorcam benle konuşuyosun ama, senin gerçek hayatta konuştuğun falan var mı yaşında büyük ya benden biraz aile nişan falan, ben araya mani olmak istemem
Bana açık net ve samimi olmanı istiyorum:) lütfen
Hayır 3 aydır yok yavrum
Netim merak etme
Evet:D
Neye evt dedin kuzum:)
Uyudunmu
Güzel geçmişti tabi merak oluyordu uzaktan ilişkide herkesin bi yerde kendi hayatıyla ilgilenmesi açısından da iyi çok sürekli yakınlıkta iyi değil sürekli gelip gitmek ne oluyor yani
3 ay unutabildinmi o kişiye dair herhangi bir iz bi söz bi his var mı içinde biyerlerde
Tamam, netsin:)
Ya şapşal :D uykum olduğunu biliyordun dizi falan izliyodum bi yandan uykum gitti , tabi uyurdum hahahh ama olmaz, ben kendi yatağımda mutluyum iyiyim sağol
:D
Neye evet dediğini bende unuttum :D
Net olmana evet demiştim hatırladım
Nerdesin çalışıyorum musun
Neyse uygun olduğunda sorularıma cevap isterim, yarım kalmasın atlanmasın diye sonra konuşuruz, ben bi uyuyim artık iyi görevler sana:)
2 olmuşsun yavrum mesajla yaz bana:)
3+gösteriyor , az şerefsiz değiller ya :/
Nasıl ya 2 olması lazım
Anlık şok yaşamıştım yani
Hadi Instagram aç bi tane yavrum
Telefonun bataryası kabul etmiyor ki
O niye ya. telefonun mu bozuldu
Off fena karnım ağrıyo, yatıp uzanmak istiyoruumm
Evet zamanında telefonun kaldıramica uygulamalar yükmediğim için:D
Dizimde uyutsam seni saçını sevsem karın agrın geçer mi
Ay , ben hiç iyi değilim şu an
biraz dinlensem iyi olucak ama şu an dizlerinde yatamam seni sıkmam istemem :)
Agrıdan dolayı mı kuzum
Dizlerimde yatsan keşke
Saçların uzunmu
Evet
Gögsümde yat dizimi sevmezsen
Ben kaçıyorum sen ne zaman uygun oluyorsun
Sen yaz kuzum ben olurum müsait. ama keşke gelsen yanıma
Yavrum
Efendiim 🧚♀️🧚♀️
Napyn
Geçtiğimi agrın
Çok daha iyiyim sağol:)
Bensiz uyudun bebegim
Uzanıyorum sen
Bende uzanıyorum
Olur öyle şeyleri, daha yeniyiz;)
Hadi bir hesap aç böyle olmuyor baby
Bide çok kritik bişi sorcam, olur mu:)
Sor tabi
İnşallah niyetin ters tepmez, ben seni daha akıllı iyi biri olarak görüyorum şu an
Dizine mi yaslanayım yoksa göğüsünemi yatayım, bunu sen seç istedim bence her ikiside güzel olurdu:)
Sormadın ama:)
Göğsüme uzan saçını orada severim 😘
Tamam kabul hihi
Neyi sormadım:)
🐱🐱
Burdan yazamıyorum ama ya
Ne olarak
Zor oluyor yorumdan konuşmak
Haklısın x3 olmama az kaldı 299 olmadı lazım 255 falan acaba senin konuşmanı engelliyormu
Bilmiyorum
Hayır sen yazarsan sıkkıntı olmaz bana
Tekrar söyliyim, sen bence iyi güvenilir bir havan var, beğendim ama konuşmalarda burdan da olsa bire bir ikili konuşuyodu olsak, sapıklık istemiyorum , tamam:)
Sapıklık yok kuzum ama termeye erken gel:)
Tamam o zaman x3 beklicez, hemen burada zaten
Atla gel ucaga:)
Hadi bakalım :) ne zaman gelirim bilmiyorum her bir iki sene de gidiyoruz yılda bir falan
Gelde el ele kol kola gezelim:)
Bence de konuşup tanımak için ideal bir zaman dilimi olur, ona göre buluşuruz zaten
Bakalım:))
Göğsümdede yatarmısın
Ne zaman:)
Yatardım niye olmasın
Geldiginde:)
Olabilir, hemen değil ama biraz zaman geçsin:)
Hiç birbirimizin gerçek ismini öğrenmedik bu arada:D
Şimdi geldi aklıma hahaha:D
Özelden konuşcaz:)
Gögsüme yatınca kalmak istemezsin:)
Sen öyle zannet, şapşalım benim:)
Doğruyu söyle ahahaha seni anlatan 3 kelime ney?
Özelden bunlar:)
Doğru söylüyosun iyi ki söyledin bana, hakikaten unutmuştum 🤦♀️😄🧚♀️
Çalışıyor musun şu an napıyosun
Yok kuzum evdeyim
Kuzum harici başka bişi söyle, lütfen:D
Ahahahah
Her gün mü oluyo sizin, vardiyalı mısınız
Vardiyalı oluyor bebegim :)
İyi:)
Samsun'a geldin mı hiç
Merak ettim
Çok geldim yavrum
Hangi ilçelerine gittin bakim:)
Böyle arada sırada bana yavrumdur bebeğimdir demen çok hoşuma gitti, böyle şu zamanlarda olduğu gibi değiş-tokuş lü kullan , seviliyossun:D
Pardon, beyendim yani:D
Bunlar silinmiyor 48 saat geçmesi lazım
Neyse
Ya manyağın bitanesi gelmiş sapık sapık konuştu o kadar rahatsız ve güvensiz hissetmiştim ki şakasız yanımda seni istedim korur kollardın beni:)
Sana söyleme ihtiyacı hissettim sürekli
Kendimi batakta ve kirli hissettim kardeşim etti bana:/
Ya nerdesin balım ya
Neden yazmıyorsun
Kazandibi
sûtlacccc
Trilece var mı ki
Var
2 porsiyon karamelli istiyorum.
Bir beyefendiyle konuşuyoruz , size diyebileceğim şey, maalesef:)
Seni istemedim, tatlı istedim 😊 o beyefendi gidince bakarız belki
Hayır, bakamayız:)
Güle güle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?