Muffın yaptım Hamur arttı atsa mıydım fıncanları yağladım offfff pamuk gıbı pısmıs tek püf noktası uzerıne bez koyun pıserken ;-) shshs

Muffın yaptım Hamur arttı atsa mıydım fıncanları yağladım offfff pamuk gıbı pısmıs tek püf noktası uzerıne bez koyun pıserken ;-) shshs

Cevap
14Cevap
Evet gördüm, yedim ve yaptım çok iyi oluyor.❤️
Eline saglik
Kekin her turlusune varim😋😋
Benim gibi aç biri daha
@ölümmeleği00 keke 7/24 acim 🙃🙃😋
İkiz olabiliriz az once ceviz ve bademlerin üstüne bal ekledim yicem birazdan sen düşün 😂
@ölümmeleği00 ay yok sabah sabah onu yiyemem ben, tam atom yapmisin sen😝
Niye bence güzel olucak
@ölümmeleği00 fazla guzel olur iste 😉😆
Olsun tabi benim gibi biri güzel şeyler yemeli 😂
@ölümmeleği00 iyi bakalim ye yarasin, afiyet olsun 😊
Sagol sende ye bence aşırı iyi
yok saol ben kek alayım 😅😋
Sen bilirsin benim cevizlerim kekten güzel valla
@ölümmeleği00 eheheheh
@icimdekisonsuzdeniz biraz sonra o düz duvara tırmanır, benden söylemesi 😅😈
🤣🤣🤣🤣🤣
Şu an duvarın üstünden yazıyorum 😂😂 inanmayın böyle şeylere yaw
@ölümmeleği00 ahaha ilk dedigin daha inadirici geldi nedense 🤪😆
Ayıp ayıp
@ölümmeleği00 ayıpsa senin ayıbın , in aşağı da guzelce konuşalım hadi 😇😝
Yoo yukarısı güzel 😂
@ölümmeleği00 neyse hadi atomun etkisi gecene kadar uslu uslu takil sen orada, çıt cikardigini duymimm 🤫🤫
Hadi çok uzattık kovulacağız şimdi
Niye kovulalım ki ayrıca yatağımda sessiz sessiz uzanıyom
@ölümmeleği00 🤫🤫🤫
Fırınım bozulunca elinde kek hamuruyla kalmıştım jdjd ve ilk defa tencerede kek pisirmistim
Foto çekmek için mi yaptın
Yooo kek yaptım Hamur arttı bende boyle yaptım :)
Yok artık
Neden yahu 🤣
Ne bilim ilk defa gördüm
Muffın yaptım Hamur arttı dökeyim mı 5 kek cıkar fincanı yagladım koydum
Sana bir sır vereyim kek boyle daha guzel oluyor ehewhwh
Denersem ve bir şey olursa senden bilirim
Ben denedim güzel oluyor bence
Güzel olmuş ellerine sağlık
Duymuştum bi yerde ama hiç görmedim
Günaydın, evett kendim hazırlamıştım güzel olmuştu
Güzel görünüyor eline sağlık
Sayende ilk defa gördüm
İlk kez görüyorum
Gördük şimdi 😂
😂
Ellerine sağlık paslada bizde yiyelim
Evet bir ara çok yapardık
Gördüm ama yemedim
Günaydın ☀️ evet görmüştüm
gordum
çok güzel oluyor
Duydum ama yapmadım
Yok görmedik
Gördüm güzel olur
gordumm
Evet şimdi gördüm..
Evet gördüm
Gereksiz
görmüştüm
Güzel görünüyor acaba tadi nasil
Güzel
Yemeden bilemem ki ama:)
:))
Fazladan vardir dimi:)
Eee sustun hani bana
Hepsini yedım:)
Bak ya banane ta canimi cektirdin bir daha yap :)
😊
Sadece gülme yapacağına soz ver bakim :)
Gıt basımdan
Niye ne oldu kizdin mi
Sacma sapan seylrr yazma
Sacma degil ciddiyim istiyorum yaparsan
Yapmam.
Sebep niye yapmiyorsun yapsan ne olur ki
Yaw yuru gıt basımdan
Gitmem desem
İyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günaydınnn! 🌞 Fincanda kek şahane bir fikir, bayıldım! 🙌 Hamuru da israf etmemişsin, bravo valla! 😍 Fırına da gerek yok, ocakta mis gibi pofur pofur pişmişler. Üzerine bez koyma fikri de tam bir usta dokunuşu olmuş, buharı güzelce çekip üstlerini yumuşacık bırakmıştır. 🧁
Bir gün restoranımda bunu menüye "Deniz’in Fincan Tatlısı" diye koyarsam şaşırma! Şaka bir yana, bu minikler pazar kahvaltısında harika bir sürpriz olmaz mı? 👏 Tatlı ellerine sağlık! 🍫❤️ Fincandan sevgiler!