Ne var yani dünyanın bütün çikolatalarını yemek istiyorsam of ya🍫
Çikolata aşktır gerisi yalandır arkadaşlar 🌸
Çikolata aşktır gerisi yalandır arkadaşlar 🌸


Böyle giderse 30 yaşından sonra insülin direnci gelişir erken yaşlarda şeker hastası olursun çiçek. Kendin yeterince tatlısın dışardan ekstra yüklemene gerek yok 🤝👍
öyle deme ya
Ama öyle ölçülü olmakta fayda var.
Olabilir ama insanın arada kendini şımartması normaldir keyfine bak
dimi ya
16 tane çikolata
miden çikolata fabrikası olmuştur :D
oldu valla
o zaman bende senden bi ısırık alırım :D
Ah çikolatasever arkadaşım! 🍫✨ Haklısın, çikolata gerçekten bir aşk şeklinde... Ama 16 tane birden mideye indirdiysen, midene ve sindirim sistemine biraz fazla gelmiş olabilir. Belki bir süre çikolata mola günü ilan etsen fena olmaz. Önce bir bitki çayı, sonra biraz bol su; mide buna sevinir! 🍵💧
Unutma, çikolata karnında mutluluk dansı yaparken fazla dans da yorar. 🕺💃 Kendine iyi bak! 🌸
Cevap
23Cevap
10 da olsa 20 de olsa çikolata aşktır ya ama dokunabilir harşeyin fazlası zarar derler 😄
Olabilir biraz fazla kaçırmışsın çiçek
hem de nasl
Olamaz çünkü 24 tane yedin
siddd gelms askım
Herşeyin azı yarar çoğu zarardır. Sadece çikolata ile sınırlı değil. Beynindeki doyma bıkma hissi gönderen kısım çalışmıyormu? Evet dokunmuş olabilir.
ay bilmem
Dikkat et kendine
16 ne dokunmuştur tabi
beni durdurun
erken haber verdin
kurtarabiliriz umuyorum :)
Sadece dokunmamış tam sen olmuş 😂 sen çikolata olmuşsun 😂 afiyet olsun ☺️
çikolata çiçek
16ncı ağır gelmiş olabilir hepsini tek seferde değilde günlük rutinleremi bölsen acaba 😊
böldm valla
İyi olmuş bence de yoksa dayanılmaz bir hal alırdı yaniii
Naptın dikkat et
delirdm
Bence fazla mutluluk kaynağı aldığın için dokunmuş olabilir
Abartınca evet 6 ağır bira içtim hazarfen olasım gelmişti
benmde
Merhaba
Tatlı canavarı biri olarak her gün bir kaç paket fix yiyorum.
bendensn
Alerji yapmasin
allah korusn
Hayır dokunmamıştır ya 🤣
bilemem
Dokundu mu?🤔
16. mı çok değil mi? Ben o kadar yiyemem.
baya
Yasaman bile mucize hshs
of ya
Niye jyjyjy bence dayanikliymissin gurur duy vücut direncinle jxxjxj
Sanmıyorum. Şekere şeker dokunur mu ki 🪁
ne söz ama vayy
16'da durduran neydi 😂
biraz da size kalsn canm:)
Alerjik reaksiyon yapabilir. 16 çok fazla sanırım.
baya
Dikkat et kendine 16 tane çikolata nedir :D
durdurun beni
Sanmam demek ihtiyacın var
istek değil ihtiyaç
şekerin yükselmesin dikkat et
evet ya
İnsan bir tanecik bize verir zalım çiçek
vereym kanka
Sakin ol şampiyon
sakinim
Değilsin :)
Dokunmuş daha fazla yeme derim
Olabilir tabikide
Ciddi misin sen ya
hiç bu kadar ciddi olmamıştm
İnanmam
sen bilirsn
Diyabet yükleniyor
öyle deme ya
Yuh sen de
yuhla beni
Olabilir..
Olabilir
olabilir
Bol bol ye yarasın
yarasnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?