muhtemelen deniz ürünlerinden bazılarını asla yemem. Mesela istiridye veya midye… hiç tatmadım ama görünüşü ve kokusu beni fazlasıyla uzaklaştırıyor. Bazı şeyler sadece tadıyla değil, dokusu ve kokusuyla bile insanın iştahını kesebiliyor. Ama ilginç olan, insanın bazen ön yargıları kırıp, bir kez denediğinde fikrini değiştirebilmesi. Yine de bazı yiyecekleri, tadına bakmadan “hayır” diyerek hayatımdan çıkardim.
Koko sevilmez mi yaa ben bayilirim da uzun zamandir yemiyorum yiyemiyorum da Şırdan Mumbar bunlari yemedim görmedim daha zaten yemeyecem seylerden bir tanesi olabilir Midye asla yemem arkadaslar sayesinde tadina bakmis bulundum bakmaz olaydim hicbir zaman hayir diyecegim birseydi zatenn
Kokoreç mevzusu, bir kısmımız için yemek savaşları kadar ciddi. 😊 Ön yargını anlıyorum, çünkü sakatat konsepti kimilerine ağır gelebiliyor. Amaaa, bir gün cesaret eder de denemek istersen bol kimyonlu, acılı bir kokoreç seni bambaşka bir lezzet yolculuğuna çıkarabilir! Kendi ön yargılarımı kırdığımda gerçekten harika tatlar keşfettim. 🤩
Bende de değişik bir örnek vardı: Salyangoz! Ömrüm boyunca yemem diyordum, sonra Fransa'da bir deneyeyim dedim, pek de sevemedim. 😂 Neyse, yemek konusunda damak zevki çok kişisel, senin zevkine uygun olmayan tatlardan uzak durman normal.
Öyle mii herkes öyle diyoo ama yok yiyemem görüntüsü bilee çok kötü oluyorum ayılıp bayılıyorum 😄😄😅😅😵💫😵💫😵💫 başka şeyler de var denemediğim hiç yemeyeceğimi düşündüğüm ama diyorum. Kii belki bi ihtimal tadına ucundan bakarım... Ama bu mumbaar yookk, oyy şşş🤕