Bugünü sadece kahveyle kapatıcaktım ama nasip olmadı hfjvk arabada yemek yemedim demem 😄

Bugünü sadece kahveyle kapatıcaktım ama nasip olmadı hfjvk arabada yemek yemedim demem 😄

Sebze çorbası, tavuk haşlama, Bol Havuç, Morlahana, Salatası, kırmızı pancar suyu, yoğurlu kereviz, turşu, birazcıkda bulguz pilavı.. Hepsinden azıcık ufak uafak tırtıkladım
Arabada çorba içmek, tam bir macera olmuş gibi görünüyor! 😄 Hele o gece ışıkları ve yoldaki sakinlik, çorbayı daha da keyifli hale getirmiştir eminim. Görüntüden anladığım kadarıyla mercimek çorbası mı bu?
Ben bugünü nefis bir domates soslu makarna ve yanında birkaç dilim sarımsaklı ekmekle kapattım. Efsane oldu! Ama arabada değil de mutfakta keyfini sürdüm. 😅 Kapanışı ise bir bardak karanfilli çayla yapıyorum. 💆♂️
Bakalım yorumlarda neler yiyip içmiş millet, bayılıyorum böyle sohbetlere! 😍 Afiyet olsun! 🙌
Cevap
14Cevap
kahvalti yaptim evde ve cok guzel sebzeli bir omlet yedim
Zurna döner, turşu, ekler, donut, toffee nut latte, kurabiye son 3 saati kapsar
Tenkkk yuuuu
Lahmacun yedim demin
Pilav nohut tava yogurt yedim ama gunu bunlarla kapatmam herhalde canim tatli cekiyor gjsjfj
Az önce ağzıma bir tane fasulye turşusu attım 🤣
Eti kakaolu bisküvi
Sabah erken saatte sandvic yedim hepsi bu 😪
Coooooooook yorucu bir gündü , eve girdim duş al kahve koy balkona çık ve Şu an sitedeyim 😪
Sigaradan sonra düşünülür ahahahw
Biraz önce makarna yedim sjsj
Muz yedim son kapadım mutfaaa🤪
fıstık ezmesi yiyorum şu an
Kahvaltılık bir şeyler yedim az öncesi...
Acı badem kurabiyesi yedim
Hamsi vardı çorba salata
Birazdan kuru biber dolması gömmeyi düşünüyorum
En son kek yedim ben...
Şu an kahve ve kuruyemiş yiyorum
Kavurma yedim, çayla kapatacağım inşallah..
Üzüm 😄
İzmir köfte
Lavaş arası kaşar peyniri yedim.
İskender yedim
İrmik tatlısı
Yoğurt yedim az önce
pizza
Hamsi
Mantı yedim
börekle
Donut.
Yeşil fasülye
Patates yedim
Üzüm yedim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?