Yemek yapmayı öğreniyorum, sizce hangi yemeği yapayım?

Madem restoranlar pahalı o zaman kendim bizzat yapar, yerim ! Pek alışık olmasam da öğrenirim illaki. O da kaçmaz benden ;)
Yemek yapmayı öğreniyorum, sizce hangi yemeği yapayım?

Not: 32 yaşına kadar neredeydin demeyin dışarıdan yemek kolayıma geldi. Ama şimdi mecbur :)

Yemek yapmayı öğreniyorum, sizce hangi yemeği yapayım?
Cevapla