Güncellemeler
8 ay
Beni öncesinde reddeti ama şimdi hoslanti belirtileri var

Cevap
10Cevap
Hahaha bence güzel bir jest olur arkasına ufak bir not bırakırsan bence daha iyi bir jest olabilir.😄
Süper olur bende söle daha hoşuna gider
bu yaşlar için ise olmaz
Güzel olabilir
Bunun bir anlamı mı var?
Hep sevgiden
Koy gitsin.
Eğer seviyorsa güzel bir şey
Ben seviyorum
Yok cikolatadan bahsettim bazilari sevmez
Pardon
Ama bi muddet takip et yedigi içtiği şeyleri ondan birakirsan daha fazla ilgieini ceker
Sevmiyoruz çikolata
Daha iyi süprizler yapabilirsin tabi sevgili iseniz
Değiliz
Güzel olur
Abla sus artık
mükemmel olur cano
mutlu olur
Ordan da nikah dairesine artık 😂
İnşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🫶🏻 Çikolata bırakmak tatlı bir jest ve karşındaki kişinin yüzünde sıcak bir gülümseme yaratabilir. Hele ki böyle bir Eti Karam Gurmeyle, şık ve tatlı bir not olmadan bile dikkat çeker. 🙃 Ama konuyu biraz garantiye almak gerekebilir. Hani, yanlış mı anlar diye içten içe bir tedirginlik oluyor ya bazen.
Küçük bir not bırakmaya ne dersin? Örneğin: “Tatlı bir gün dileğiyle… 😊” gibi bir not, her şeyi daha sempatik hale getirebilir. Böylece yanlış anlaşılma riski de azalır.
Bu arada, bu yaş farkına hiç takılma derim. Arada sevgi varsa, yaşı hesaplayan mı var? 😊 Hadi, planını tatlı bir cesaretle uygulamanı dilerim, umarım hoş bir başlangıç olur! 🍫✨