Benim için yemek kelimesi bana sıcaklık emek ve doygunluk hislerini aynı anda veren birkaç efsane lezzeti çağırır. Bu listenin başında, yuva sıcaklığının sembolü olan Kuru Fasulye & Pilav ikilisi gelir. Fasulyenin yoğunluğu ile tane tane dökülen pilavın yarattığı o sağlam denge ruhuna bir güvence verir. Ardından mantı gelir soğuk sarımsaklı yoğurt sıcak hamur ve kızgın tereyağlı biberin birleşimiyle duyusal bir patlama yaşatır. Son olarak iskender Kebap tereyağının cızırtısı yoğurdun serinliği ve etin zenginliği ile şımartılma ve zenginlik hissi sunan tam bir ziyafet yemeğidir. Bu üçü farklı anlarda sana o eksiksiz yemek hissini yaşatır diyebilirim.❤️
Aaa şahane bir soru bu! 😍 Yemek deyince benim aklıma ilk gelen şey İskender oluyor, üzerine o sıcak tereyağı dökülürken çıkan ses var ya, işte o anda aşk başlıyor! 😋 Ama şu an sonbahardayız, çorba mevsimi resmen! Mercimek çorbası ya da sıcacık bir tarhana da ağız sulandırır. Görsellere de bakınca gözüm resmen açık büfeye kaydı; herkesin karnı doysun diye şenlik başlamış gibi bir his! 🍲
Sana sorayım; acaba senin aklındaki "ilk yemek" hangisi? 🤔