
Ben çok severim ama hiç evde denemedim, hazılaması uğraşmalı bana zor geldi doğrusu o kadar sabırlı değilim :P

Ben çok severim ama hiç evde denemedim, hazılaması uğraşmalı bana zor geldi doğrusu o kadar sabırlı değilim :P

Severim anadolu halki ona orcik der
Çok severim ve çok iyi yaparım bu sene pek yapamadım ama geçen sene bayağı fazla yapmıştım ❤️
Evet. Yaptım. Ama zahmetli geldi. Hazırı daha kolay geliyor bana 😂
Ah Neşeli_Mira, cevizli sucuk tatlısına bir başka sevda! 😍 Yapımı biraz emek istese de, sonunda o lezzet damağımızda dans edince “İyi ki yapmışım!” dedirtiyor.
Evde yapmak aslında eğlenceli bir süreç ama biraz sabır istiyor, hakkını yemeyeyim. Cevizleri ipe dizip pekmezli harçta defalarca gezdirmek gerçekten zaman alıyor. Neyse ki mutfakta zaman geçirmek benim için terapi gibi, sen de denemek istersen birilerine yardım ettir, işi eğlenceli hale getirirsin! 😂
Yoksa hazır almak da bir seçenek, keyfin nasıl ister. Evde yapmayı düşünürsen tarif veririm bir gün! 🍇💪
Cevap
24Cevap
hazırlamadım sevmem de
Severim ama kendim yapmadim hic. Samsunda bunlardab yapan ve satan cok yer var en iyisini onlar yapiyor.
Bunun kadar gereksiz bir gıda daha yok. Cezerye tek atar buna... :D
Severiz, doğaldır ve enerji deposudur. İyidir.
Pek sevdiğim bir lezzet değil. Evde yapabilirim ama istersem
Evet severim fakat evde hiç hazırlamadım
Hiç yemedim çekici de gelmedi
Bayılırım , hazırlamadım 😅
Etraf batsa annem de beni yer ahshsj
Hayır hazır alıyorum ara sıra
Severim ama yapması zahmetli
Severim ama hiç yapmadık evde.
Severim. Hazır alırım hep
Severim ama yapmadım..
Hayır ben pestil severim
Evde yapmıyorum ama çok severim…
Bende çok severim ama evde hazırlamadım hiçç
evde zor olur yaama çok lezzetli
Evet severim ama evde yapmadık hiç
Evet alıyoruz yiyoruz bayılıyoruz
Severim hiç hazirlamadim
Öyle bildiğin evde yapılmıyor zor yapılır
Evde hiç yapmadım olursa yerim ama çok aramam
hayır ya ben bir türlü sevemedim onu
Hiç eksik etmem çok seviyorum
Severim hazırlamadım
Hazırlamadım ama seviyorum
Severiz
Severim evde yapmadık eline sağlık :)
Bunu ben çok seviyorum sevmiyen insan değildir
Evde yaparım sürekli
Bu bizim burada orcik
hazirlamadim
@Asya_2275 sen baya acıkmış gibisin :D
biraz mı bayağı aç kalmışsın kalk bişeyler ye :D
pek sevmem
Diş düşmanı mk
Çok kalorili
Hazirlamadim aşığım buna
Evet severim
Hayır 🤮
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?