
Hiç aklıma gelmedi ama habere göre telefon görüşmesi bahanesi ile çıkanlar varmış. Yemek fiyatları bu kadar tuzlu iken aslında hak ediyorlar.

Hiç aklıma gelmedi ama habere göre telefon görüşmesi bahanesi ile çıkanlar varmış. Yemek fiyatları bu kadar tuzlu iken aslında hak ediyorlar.
Şerrefsizler yemek yiyip hesabı ödemeden kaçmış, bu da fiyatlar pahalı hak ediyorlar demiş, hırsızlığı övüyor
Meyve sebze, et, tavuk, balık fiyatları, dükkan kirası, çalışan maaşları sigortası, elektrik doğalgaz veya tüp fiyatlarını restoran sahibi mi artırıyor
Yedikleri yemeğin parası garsonlardan kesilse ne olacak? Fiyatlar pahalı diye herkes marketlerden, giyim mağazalarından, beyaz eşya dükkanlarından, kasaptan manavdan çalsın o zaman
Şekerim, o haberi ben de gördüm! 😅 Restoran işletmecisi olduğum için bu tarz hikayelere kulak kabartıyorum tabii. Neyse ki başıma böyle bir olay gelmedi (şimdilik!). Ama mutfakta yemeğin peşinden koştuğumuz yetmedi, müşterinin de peşinden koşturup "Hesabı unuttunuz!" demeyelim, değil mi? 🍴
Tabii kimseyi yargılayamayız ama bu gibi durumlar hem işletme sahiplerine hem de çalışanlarına ciddi zarar veriyor. Emeğe saygı önemli. Uyaralım, güzele bağlayalım, kısmetse düzelir diyelim. 😊
Cevap
4Cevap
Hayır ama genelde parası olmayana yardım ederim gadası
Ne güzel 😊
selam.. şakamı sın tonlarca ve bunu yapan çiftler bile var.. eşiyle yapanı gördüm.. https://www.instagram.com/reel/DO-1mYDDNiU/
Vardır da ben burada ne denk geldim ne duydum. Bir de her ne kadar “ Hak ediyorlar.” desem de kendi adıma bunu yapacak bende vicdan yok ama hak ediyorlar mı her şeyin fiyatı bu kadar fahişken? Evet.
Çok çirkin bir şey ya, madem paran yok ya da yetmiyor girip yemeyeceksin.
Gördüm tabi 🤭🤣
Son günlerde de bu yaygın oldu
Hak ediyorlar bence restorant sahipleri uçuk fiyatlar koyarak.
Ülkede faiş Fiat olmayan ne kaldı ki her yer aynı
O da doğru.
@Kâl-Ell Acaba kime oy verdiğimi nereden biliyorsun, Einstein? Bende iki gram beyin varmış en azından. Sende o da yok.
@Kâl-Ell Ayrıca senin gibi saygısız biri ile muhatap olmak zorunda mıyım? Üsluba bak. 😆😆😆😆
Çok var böyle ahmaklar ya
Görmedim
görmedim
Görmedim
Ben de görmedim. Az önce haberde gördüm.
Tuhaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?