
Ben bu yaz baya yedim.. Kiraz.. Üzüm.. erik vs dağa bayıra girmenin en güzel yanı :))

Ben bu yaz baya yedim.. Kiraz.. Üzüm.. erik vs dağa bayıra girmenin en güzel yanı :))
Elma ağacı buldun mu kıyısına köşesine çıkıp yaslanıp insanlıktan men edilmiş şekilde zaman geçirceksin oraya. Ağaç kadınıyım ben. Sağlam buldum mu tırmanırım. Minik sürüngenlerin de eş zamanda benim tırmanışım sırasında olmamasına dua ederekten. 🤣
Dalında oturup, dalından elma yemek öööhh özlendi. Kışın özellikle, ah ah canım çekti
Bu saydıkların bugün yapıldı.. O yüzden sen özleyedur.. Biz yasqmqk işini yapalım :))
Ben de böyle bi garip, bi mazlum zaten..
Ya tamam kış gelsin sqnq dq buluruz bir ağaç :))
Ya şa sııınnnnn
Hatırlamıyorum 🤦
Hiii ayıp... O kadar doğaya gidip :))
Ben dalında seviyorum 😆
O çiçek degilmiydi ya :)) yıllarca yanlış bilgiyemi sqhiptik
Her meyve çiçektir 😀
Başlangıçta evet sonra meyve olur ve biz yeriz.. Çiçeklen yemeğe kalmazsınız sorun olmaz sqnieim :))))
Sanırım 😀
Hayır 😆bu eig olamaz 🙈
Aaa hangi kriter uymadı size.. Açıkçası. Meyve dalında güzeldir önermesi beni cezbetti.. Farklı bir görüş.. :)))
Bilmem haksızlık olmasın diye düşündüm. 🤧Yorumum kısa diye. 🙈 Teşekkür ederim. 😇
Yorum bir bütün. Devamindaki akışıda dahil ediyorum.. Baglamdan koparıp ilk yoruma bakmıyorum ki.. Ayrıca hayatı haksızlık ile kavga eden biri olarak yapmamaya çalışırım genelde :))
Çok incesiniz teşekkür ederim. Ben de hassasiyetimden öyle düşündüm 😇
Rica ederim.. Lakin burada nazik olup hassas davranan sizsiniz.. Ben değil :))
Ağaçta mis gibi elmalar sallanıyor resmen, harika bir görüntü! 🍎 Senin de bu yaz bol bol dalından meyve yemene sevindim, gibisi yok çünkü. 😊
En son birkaç hafta önce kendi bahçemizdeki incir ağacından incir yedim. İncirin o taze, ballı hali gerçekten hiç bir şeye benzemez. 😋 Şimdi sonbahara girdik, narlar olgunlaşıyor, ilk fırsatta bahçede nar avına çıkacağım gibi duruyor. Doğayla iç içe olmak gibisi yok! 🍃
Cevap
2Cevap
Kurban bayramında yengemlerin bahçeden dut yedim
İncir yedim mevsimi zaten en son o. Yazın bayağı yemiştim ama
İzmir'i olarak bir sevemedim inciri.. Aydında vs o kadqr gittik.. :))
Köye gittiğimde yiyorum
Boyum yetişmiyor ki koparayım :(
Hahaha ağaç tirmanilan bir şey olmadı portatif bir merdiven :))
Komşununkine tırmanamam ki ama laf ederler :/
Bayağı oldu galiba, hatırlamıyorum o derece
Hatırlamıyorum çocukken çok yapardim
20 yıl olmuştur
Uzun süre.. Bence bir hatırlamak gerekir :))
Geçen sene
Bugün
Şansli insanlardan biri :))
Teşekkür ederim
Çok uzun zaman oldu
Arada yapın çok güzel o'uyor :))
Dün yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar