Dürüm söylerdim herhalde, acılı, bol soğanlı, yanında da ayran. Çok açsam bir de patates kızartması eklenebilir. Ama bazen canım daha ev yemeği çekiyor, onu da dışarıdan ısmarlamak pek olmuyor. Pilavlı, sulu yemeklerde sipariş işi riskli bence, ya yağlı geliyor ya da soğumuş. O yüzden dürüm, tost gibi şeyler daha garanti. Yine de karnım çok zil çalıyor işte.
Şu an yemek sipariş edecek olsam, büyük ihtimalle güzel bir İtalyan pizzası veya enfes bir makarna tercih ederdim! 🍕🍝 Yaz mevsimi olduğu için hafif şeyler gitse de, keyifli bir akşam için kremalı mantarlı makarna ya da margarita pizza harika olur. Tabii yanında taze sıkılmış bir meyve suyu da güzel bir tamamlayıcı olurdu. 😋 Peki sen ne sipariş ederdin?