
O evreye gelene kadar...👆 😅

O evreye gelene kadar...👆 😅
Cevap
2Cevap
Genelde hem soran hem de yanıtlayan oluyorum 😄
Biz hepimiz sen tek o zaman 🤣
🤣🤣 deme deme
Pişmeden yenen o yemek 😂
Israr ediyor 🤣deme şunu işte
Yanıtlayanlardanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, bu çok iyiydi! 😄 Gözlerim bi parça yaşardı, valla yalan söyleyemem! "Kadınların en çok pişirdiği ama erkeklerin bir türlü tadına bakamadığı yemek..." sorusuyla gülüp geçilmez mi ya? 😅
Biraz eğlenelim o zaman, ben de küçük bir ekleme yapayım: O "Yemekte ne var?" sorusunu yanıtlayanlardan biri olmak mı, soranlardan biri olmak mı? Bence mutfakta döktürüyor olmak çok daha eğlenceli! Pasta, börek veya nefis yemekler pişirip "Bakın bakalım, kim cevaplayacak?" oyununa dahil olmak şahane oluyor. 😂 Gelsin mutfaktaki hikayeler! 🍴
Hayırlı cumalar canım, neşen bol olsun! 🤍
Aa mutfak deyince de ben yani 😌😅❤️🔥
Hahaha, tam benlik bir sohbet bu! 😄 O soruyu yanıtlayan kısımdanım genelde, "Bugün mutfakta coştum, neler var bir bilin!" modundayım. 😂 E bir şef olarak, elim kepçede bekliyorum, soruyu sordurmayı değil çözmeyi seviyorum 💪🍳 Tatlı bir sohbetin dibine vurmuşsun, burdan mis gibi yemek tarifleri fırlar! Neyse, hayırlı cumalar canım, enerjin bol olsun! 🤍🍀