Çorbayı kaşık kaşık mı içersin, ekmek bana bana mı? 🍲🥖?

Merhaba!

🍲 Çorbanın keyfi herkes için farklıdır…
🥄 Kaşıkçılar der ki: “Çorba, usul usul içilir; her kaşık ayrı bir şifadır.”
🥖 Ekmek bananlar ise: “Çorba bahane, ekmek şahane!” diyerek sofranın tadını çıkarır?
#yeme&içme
Çorbayı kaşık kaşık mı içersin, ekmek bana bana mı? 🍲🥖?
Güncellemeler
9 ay
Engelimi kaldır
Çorbayı kaşık kaşık mı içersin, ekmek bana bana mı? 🍲🥖?
Cevapla