Sizde kafeinli içecek içtiğinizde sık sık tuvalete gider misiniz?

Kahve, enerji içeceği, kola içtiğimde 1 saatte 4 kere filan tuvalete çıkıyorum. içindeki kafein yüzündenmiş yenk öğrendim artık meyve suyu içerim filan kafeinli içecek anca sabah kahvaltıda bir tane kahve içerim

Güncellemeler
9 ay
normalde sorun olmaz da bizim sifon sesi tüm binada duyuluyor 🤨🤨
Sizde kafeinli içecek içtiğinizde sık sık tuvalete gider misiniz?
Cevapla