Bisküvi paketini kimin açtığını sorgulamak sizce doğru mu?

Bir haftadır ailecek beraberdik, yemekler, mangal vs. herkes paylaştı. Ama bir gün açılmış bir bisküvi paketi için yengem ‘kim açtı bunu’ diye çıkıştı. Aslında paketi annem açmıştı ama bana söylenmiş gibi hissettim ve bozuldum. Sizce böyle ufak şeyleri sorgulamanın gereği var mı? Siz olsanız ne hissederdiniz?

Bisküvi paketini kimin açtığını sorgulamak sizce doğru mu?
Güncellemeler
9 ay
Ss ♥️
Bisküvi paketini kimin açtığını sorgulamak sizce doğru mu?
Cevapla