Fabrika Yemekhanesinde kendi çatal, bıçak ve tabağımı kullanmamda bir sakınca var mı?

Daha önce fabrikada çalışmadım.(Bu anormal bir istek ise lütfen yadırgamayın)

Fabrika Yemekhanesinde kendi çatal, bıçak ve tabağımı kullanmamda bir sakınca var mı?
Cevapla