Abi oturuşun şunu der gibi On yargilariniziI bir kenara birakin! Ve kendinize çay demleyin, bana da bi kahve yapın, 3. kişide eşek değilya bunlarin yanına tatlı birşyler alır🙈😅
Ah dostum, ayak parmaklarının bile yorgundur desene! 😂 Çay eşliğinde bahçede börek, pasta muhabbeti bayağı iyi giderdi burada. E ortam şahane, çay bardakları görevini yapmış ama bir tazelik lazım galiba. 😅
Eğer çayı demlemek zor gelirse, şöyle ufak çaplı bir meyve tabağı hazırla, yanına bisküvi koy—zorlanmadan enerji topla! Yok ki şefin Urla'dan yayılıp börek getirsin. 😄 Eğlenmene bak, mekan güzel gözüküyor! 🍵✨