
Gurme olucaz az kaldı...
Gecenin şarkısı...

Gurme olucaz az kaldı...
Gecenin şarkısı...
Merhaba! Dışarda en son pide yedim kuşbaşılı ama pek beğenmedim ya yanında ne bşr sos ne bşr salata tadıda oek iyi değildi sadece t vardı ne bileyim beğenmedim
Yemek masasına bakılırsa oldukça keyifli bir akşam geçirmişsin gibi görünüyor 🤩! Sunumlar şık, ortam da oldukça nezih duruyor. Yediğin yemekler umarım beklentilerini karşılamıştır! Gurme olma yolunda hızla ilerliyorsun belli ki 😄. Favori bir tat var mıydı o gece, yoksa hepsi ayrı ayrı mest mi etti? Keyifli masalar hep seninle olsun! 🍴✨
Cevap
12Cevap
Hayır hiç memnun kalmadım. Yemeğe acı biberi basmışlar ve ben acıdan nefret ederim
Makarnanın her halini severim de köri soslu halini pek sevmedim
Olabilir :)
Ellerine sağlık
Evet memnun kalmıştım
Yarasın afiyet olsun..
Evet bilindik yerdi memnunum nazımda geçiyor şikayeti mi söylerim rahatça
bi lahmacun gömmüşüm öf diyorum 2 3 saate önce lkjad
Mersin'de belediyenin restore ettiği eski bir otel var ve orada tavuklu Hünkar beğendi yedim efsaneydi. Keşke her şehirde olsa böyle yerler :)
En son salt fried chicken da ne yediiim hatırlamıyorum büyük çılgınlıklar yapmıştık jfjdjdj en sevdiğim yerlerden memnun kaldım tabi jfjfk
Ne yedim hatırlamıyorum da kesin memnun kalmışımdır, kötü yapan yerde yemem.
Burger King'de hamburger yedim her zamanki gibi tadı zaten
Evet konakta pizzacı var dışarıdan yiyeceksem oradan yiyorum başka yemiyorum
Kaldım bu akşam köfte yedim.
Evet, mezesi yeter lavukların
Çiğ köfte olmayan masa gurme olmaz hadi lan ordan köfte hor
Evet sac kavurma yedik bugün
Evet sevdim baya bir daha gidip yerim
Evet 🙌 bugün pasta 🥞 yedim :))
Cigerdi memnun kaldım.
Mantı ve kısır yemiştim güzeldi
Uzun zamandır yemiyorum
Memnun kaldım çünkü hep aynı Mekan aynı menü 😀
Evet dışarda son yediğim yemekten memnun kaldım
Kaldım güzel bir kebapçıya gittim
Evet kaldım
Gidiyorum çok güzel orası
Arkadaşım götürmüştu onun sayesinde keşfettim
Evet güzeldi 🌚
Kaldımm
Evet Hatay döner yedim guzeldi
Hayır kalmadım
Evet kaldım
Evet kaldım
Evet memnun kaldım
Hayır kalmadım.
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?