"Çay demle geliyorum" cümlesi size ne çağrıştırıyor?

İnsanın içini ısıtan bir cümle değil mi?
En sevdiğim şeylerden bir diğeri de çaya bisküvi batırıp o lezzete nail olmak. Böyle basit yaşayacaksın hayatı.🫖

Hele ki çay saatinde sohbetine eşlik edecek biri varsa değmeyin keyfime. Koyu sohbetimiz çaya karışsın. Güzel bir sohbet her gönüle tenezzül etmiyor.🌿

Çaylı sohbetleriniz olsun.🌿
Yakışıyor işte ,
Kalbe dost,
Kaleme şiir,
Muhabbete çay. ☕

Çay demle geliyorum cümlesi size ne çağrıştırıyor?
Güncellemeler
9 ay
Arkadaşlar sorunun beğenilmesi beni mutlu etti.🦋 Bazıları "Çayda ne buluyorsunuz? " demiş. Sen seversin sevmezsin bizi ilgilendirmez.🤣İnsanlarda arayıp bulamadığımız sıcaklık ve samimiyeti buluyoruz. Çay severlere benden çay.☕🌿Diğerleri çorba içsin.🥣
Güncellemeler
9 ay
Gerçekten ne ger.. zek insanlar var aşağıdaki Sevgimeleği isimli kullanıcı gibi etrafa nefret kusup insanları engelleme gibi ergence huyları olan kimse benimle muhatap olmasın. İnsanlara saygı duymasını öğreneceksiniz!
"Çay demle geliyorum" cümlesi size ne çağrıştırıyor?
Cevapla