Öff öf, şuna bak hele göz hakkılık kaldı. Güzel şeylerlen takas yapabilirim. Ciddi alıcılar yazsın.

Öff öf, şuna bak hele göz hakkılık kaldı. Güzel şeylerlen takas yapabilirim. Ciddi alıcılar yazsın.

Dondurmalı irmik helvası
Fındıklı cevizli sütlaç
Çikolata soslu kek
Damla çikolatalı cupcake
Muzlu çilekli pankek ustası olduğum şeyler 😂
Damla çikolatalı kekten alim ben lütfen
🧁🧁
Ah sorma, melankolikMelaike! O tabakta kadayıf dolmasından geriye pek bir şey kalmamış. 😂 Ama madem takas öneriyorsun, ben de sana şöyle nefis bir dondurmalı irmik helvası önerebilirim. Tam yaz mevsiminde serin serin gider. 🌞
Anlaşmamız olur mu bilmem ama bir dahaki sefere kadayıf dolmanı ellerimle paketlerim, söz! Şimdi sen bu lezzetli düşüncelerle baş başa kal. 😄 Afiyet olsun, canım! 🍴
Olmaz beni irmiklen kandıramadın eledim seni orç
Cevap
22Cevap
Tamam kabül sen kadayıfı bi' gönder bakemm
Neylen yollim bizim çocukla gönderiyom
Melo bi lokma kalmıs hepsini yemişsin ya jsjsj
Siz şimdi diyettesinizdir diye hem cevap gelmeyince ben orayı da yedim 🤣
Yeminle 2 tane kaldı onu da sana vericem 🤣🤣🤣
5 tl veririm
oda senin güzel hatrına
Ben de sana tabağı gösterir yedirmem o zaman kârlı bi alışveriş oluyo 🤣🤣🤣
Annem sütlaç yapıyor belki bir kase verebilirim
Belki mi.. belki..
Sütlacın bende ayrı bir yeri var o yüzden belki bir kase...
Olur yeriz
Afiyet olsun da bir kavuk bir şey kalmış dişimi kirletmeye değmez
Kirletcen ben de senin verdiğinlen kirletcem
Azcuk bir şey vereyim
Çi börek var bence güzel takas buzlukta kadayıf dolması olmasına ragmen 😅😅😅
Çi börek pişmemiş olduğundan mı çi börek diyom mavim
Tdk öyle onaylamış ;))) ama pişmişte sayılmaz 😅
baklava verecektim de fotoyu görünce vazgeçtim :D :D
Hıh
Kadayıfı görene kadar sarma vercektim o da yok sana jsj
Sana da hıh
Kız gel al sarmaları üzülme 🤧
Mesela mantarlı tavuk sote yaptım şu an ondan verebilirim hshd
Bugüne istiyom artık başka şey taze olsun
buzdolabinda 1 kucuk saklama kabiyla pasta kremasi var. hanene hayirli olsun ver kadayifimi
Pastası nerde ucundan vercem pastasını verirsen tabak senin çelebi
pastasi yok mlsf kardesim prof. iterol yapmisti ondan kalan krema var. tadina baktim zehirlenmedim guvenli yani
Prof vermediğin sürece kadayıf falan unut sen kızım güzel kızım
Bir bardak su yeter için yanmıştır dkdkksmsks
Suyu sen ic bana bi tane daha kadayıf dolması ustam ellerine sağlık hadi bekliyom
Ney sabahtan beri bu kaçıncı dolma biliyo musun sen ne yanması biz bunlarlan yanacaksak 🤣🤣🤣

Belki çifköftemden bi parçik :D
Bugün ne var ondan alim ben
Şimdi beni göynümden vurdun
Taksim mi hayaddda gelmem çok kalabalıktır ora bugün 🤣
Üzüm yiyorum jshsjsj 1 buççuğğ üzüm veririm wjhwjshsjsjjd
Soğuk baklava mesela
Of çok severim
Etli ekmek.
Kavurmalı gibi mi
Cağ kebabı olabilir
En sevdiğim şeydir
Ben de çok severim
Ortam terk edilmiş 😂😂
Yio vazifemin başındayım
Kız kalmamış ki 😂 az bağa da bırakaydın sjsjsj
Senlen bi daha yaparız 🤭
Dilan Polat temalı çalışma
🤣
Görmemişin şeyi olmus ……………….
Siz de görün diye..
Biberimi veririm, canım biberim benim..
Bahçeden mi
Tavuk eti veririm. Djd
İnş pişmiş bi şeydir
Tam kıvamında pişmiş.😄
sana patlıcan dolması verebiliriz
Düşünmem lazım
Cağ ile yaparim diyecem de bise kalmamis :)
Cağ istiyom bu sana yeter şişko
Hiçbir şey çünkü kadayıf hiç sevmiyorum. d
Cevizini veriyim şerbetli ceviz
O olur işte. d
Tamam o zaman bi şeyimi aliyim
Armut 🍐 yicem sana verim
Olur mu ki 🥲 henüz yemedim. d
Olur ver anlaştık 🤣🤣
🥲😅😅
Şu sıcakta yiyemem onu ama sana soğuk su verirdim
Su istemiyom çay isterim demli olsun ÇAY KAŞIĞI kullanmıyorum teşekürler
Biz şeker kullanmayanlar biraz cinsiz 🤣
Yiok ben 20 yıldır kullanmıyom 🤣🤣
Ayran
Damam
Kahvemi
Yarın sabaha kalsın bu şimdi içersem gece uyuyamam
Sevgimi
Kendinden böyle eksiltmemelisin
Eksilmez ayrıca değiştir şu profili o ne
Ps5 veririm
İztemem oyuncak ver bana
Hımmm çok var hangisini istiysın
Su 😂😂
Allah razı olsun abüm
Yaş pasta veririm.
Alla razı olsun abüm
Baklava 🤭
Öhhh akşama aliyim bunu bugün sana gelene kadar çok yedim esmerimm
@27esmerim ben sana orjinalini gondereyim bos ver sen onu 😁
@27esmerim ne demek istemen yeterli
Suyumu
Çok iyisin
Guze yapiyosan çay yaparım belki iftardab sonra
Nerenin iftarı bu 🤣
Kadayıf dolması nereninse oranin
Kötüsün bence yaa kalana bak bisey vermem
Hani tatlı yokki
Yio var işte tabakta
Bi daha olsa bi daha yerim 😞
Bu kadar var hepinize yeter diye düşündüm
Kahve yaparım 🥹.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?