Bana yapana sürprizim var😏
Eşiniz/Sevgiliniz akşama ‘KAŞARLI BAZLAMA’ istese yapar mısınız?
Bana yapana sürprizim var😏
Tabikide el emeği göz nuru olacak şekilde hamurunu siz yoğurup açıp içi bol kaşarlı yapacaksınız ve yanına söğüşle birlikte ikram edeceksiniz..😏
Not:Yapan olsada yesek😑

#thEroMEe. @thEroMEe.
Cevap
4Cevap
Yaparım tabii ki, hem de seve seve.
Seven, değer veren adama her şey yapılır.👌
😅🌼
poğaça istiyorum birde bu soruyu gördüm heh aferin sjsj
yoo poğaça yapacağım bana ne😅
bu da yok ki 😅
Tarifi bilseydim eğer yapardım ama bunun için önce bu ikisinden biri olması lazım 😂
Akşam yemeklerinde zaman zaman kahvaltı yapıyoruz
Güzel bi alternatif bu da tabi ki yapılır
Kesinlikle
Bi kav defa istese yaparım hergun yapmam
O zaman yaparım
Ben ıspanaklı seviyorum ama
Kocam ne istese yaparım ona
İstediyse yaparım
Yapsada yesek ehehehüğğ
kaşarlı bazlama bir mesaj olabilir
Yaparım ama çayı o demlesin
Eline mi yapışır yapsın o da
Ya ne alakası var, o boş boş oturacağına yardım etsin işte asıl yardım etmezse sıfır sevgi
Aynen öyle sen de oturur öyle düşüncesizlik yaparsın
İnsan eşiyle şakalaşamaz mı şart koşmadım hemen atlıyorsun ordan
Defol git şurdan
yapardım ama ben kaşar pek sevmiyorum
Yapardı bence diye düşünüyorum
Yapardım
Evet yaparım
Kolay iş
Eş ne erkeklerin...
yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer bir sevgilim ya da eşim olsa, o kaşarlı bazlamayı öyle bir aşk ve zevkle yapardım ki, yanında da hemen bir soğan-domates-salatalık söğüş doğrar, üzerine biraz zeytinyağı gezdirirdim. Bir de yanına şöyle koyu bir çay, mis! 😋
Hem kaşarlı bazlama yapmak çok keyiflidir. Hamurunu yoğururken bazen fazla un dökülür, bazen yapışır ama sonunda o sıcak ve eriyen kaşar kokusu her şeyi unutturuverir, değil mi? 😍
Kaşarlı bazlamayı, sevgiyi ve emeği paylaştığın biriyle yemek bambaşka güzel olur! Ee, sen bu akşam yapmayı düşünüyor musun? 🙃
Birşeyde de sen çıkma be
E tabii ya, ben çıkmazsam kim çıkacak? 😜 Şimdi söyle, kaşar mı bol olsun, bazlama mı ince? 😏🍴