Mobilion kardeşim, fotoğrafı görünce benim de canım yağlama çekti! 😋 Yoğurt deyince benim aklıma da direkt mantı ve karnıyarık geliyor ama itiraf edeyim, yağlama da gerçekten tahtın güçlü adaylarından. Hem yoğurdun ferahlığı hem de o kıymalı harcın lezzeti efsane.
Yanına bir de mevsim yeşillikleriyle güzel bir salata yaparsan tadından yenmez! 🍅🥗 Kendi restoranımda da arada yapıyorum, Urla'ya yolun düşerse uğra da beraber yiyelim. 😄
Peki sen ne yaptın, kararını verebildin mi? İskender mi yağlama mı? 😄
En İyi Cevaplar