Almanya'dan çikolata gelmiş. Türk kahvesini özledim demiş.

Almanya'dan çikolata gelmiş. Türk kahvesini özledim demiş.

Ben anlaştırırım zorlada olsa sjdj
Kahve ve çikolata uyumuna bayılıyorum resmen ikiside benim için vazgeçilmez ve çok severim. Özellikle bitter çikolata ve türk kahvesi uyumu enfes sabahları bazen türk kahvesinin yanında mutlaka bi parça bitter çikolata yerim ama Alman çikolatasınında hakkını yiyemem bana göre kahvenin yanında çikolata olsun yeter 😍
Ama bunlar benim en sevdiğim ikili🤤 bu sene arkadaşlarım bu çikolatalardan getirmedi 😭😂😂
Aaa niye
Başka çikolatalar getirdiler 😭😭
Kalite kalite kokuyor sanki
Evet 🤤
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bence harika bir ikili
Bencede
Alman çikolatası ile Türk kahvesi gayet iyi anlaşır bence. Türk kahvesinin o kendine has yoğun aroması ve hafif acılığı, Alman çikolatasının genellikle daha yumuşak ve kremamsı tadıyla güzel bir denge yaratır.
Cevap
16Cevap
Niye anlaşamasın arkadaş bence çok iyi anlaşırlar 😄
anlaşır evet
Anlaşamaz ben sevmem elin Almanının çikolatasını. Olacaksa Eti olsun, Türk bitter çikolatası Türk kahvesi ile güzel anlaşır her zaman.
Tadelle
Türk kahvesine bir ben ısınamadım herhalde ya Normal kahveler ile yerim çikolata ama bazı Alman çikolatalari da yağlı garip bir tat bırakıyor
En faydalı kahve türk kahvesi bu arada
İçemiyorum
En kalitesiz çikolata yaaa hiç sevmem ben bunu kahveme yazık olur yaa
Bence anlaşır ama önce kahvenin benimle anlaşması gerek
Anlaşır ya
Kahveyle pek aram yok o yüzden söyledim
Biliyom yani belki alışırsın ilerde
26 yaşına kadar alışamamışım yani bunun ilerisi nedir bilemiyorum 😂
Her sene birer bardak artır benim yaşlarda günde 2 bardak içersin 🤣
Bu denkleme göre senin 100 yaşını geçmiş olman lazım 😂
Ben 12 yaşında başladım 🤣
Ama ben 26 yaşımdan itibaren her sene 1 bardak artırırsam diyosun. Ben şu an zaten senede 1-2 bardak anca içiyorum 😂
Ooo alt yapı var 32 de bu iş tamam
Senin söylemine göre 32 yaşına geldiğimde yılda içeceğim kahve sayısı toplam 8 olacak 😂
Yap bı çılgınlık ayda 1 yeter 🤣
Yok yaa sevmiyorum kahve 😂
Üzdün 🥺🥺
Hem niye 32 sen 32 yaşında mısın
Yooo 35
Ee 32 nereden çıktı 😂
Hesapladım 🤣
😂
Niye anlaşamasın çok iyi anlaşır bu da şey gibi oldu burç uyumu 😂😂
🤭🤭
Begendin demek getirdigim cikoyu 😉
Agzinin tadini bilion sen de haaa 😝
Hani nerde azcik kiy paraya🤭🤭
Nasil nerde yaa?
Soru bile açmışin benim ciko'ya 😅
Doğru saol 🤭
Çok iyi arkadaştırlar ama çifte kavrulmuş fındıklı lokumla kahvenin dostluğu başkadır :))
Oo tabiki
En ucuz alaman çikiletası ama buradaki tüm çikolatalara bin basar.
Şu çikolatayı bi ben mi sevmiyom ya bide türk kahveside sevmem hiç anlaşamazlar
Anlaşamazlar ve aralarında 1. Kahve - Çikolata Savaşı çıkar. O yüzden sakın ha, ikisini bir arada tüketme... 😂
Ayrılmaz ikili diye biliyorum bunları anlaşırlar yani
Oooo… Hem de nasıl anlaşırlar? Kanka olurlar adeta.
Anlaşabilir neden anlaşamasın. Türk kahvesini kıskanmasın çikolata yeter.
Maço erkekle cilveli kız ilişkisi gibi sjhehd anlaşırlar
Çikolatayı gömmüşsün daha kahveyi içmemişsin, Türk kahvesi bu ihaneti kaldıramaz
O kadar uzaktan gelmesine gerek yoktu rossmanda da satılıyo 🤣🤣 anlaşırlar kesin kararım
Afiyet olsun severiz.
Kanka yanlis anlama ama en ucuzunu almis o... evladi
Anlaşır bende Milka var geçen geldi 😂
Zenginlik
Amca zengin🤣
Korkma borç istemiycez yani
😂😂 olur yaaa hallolur
Almanya çikolatası yemem , anlaştırmam onları😃😃
Evet anlaşabilir tabiikisi
Anlaşırlar gayet uyumlu
Efsane yakışır, şuna bile zam yaptılar djdj
Çikolata kahve ile her türlü anlaşır.
Anlaşılır. Yediğin en kalitesiz çikolata ama
Belcikalilar nezmndan beri alman oluyo
Anlaşırlar ya neden olmasın
Ekonomik sorunlar çıkar
Afiyet ollsun
Anlasiyo
Yiyecekler bile irkcilik yapabiliyor😝
Bu çikolata abartıldığı kadar lezzetli değil agam
Anlaşır
Gayet güzel anlaşır.
Tabi ki
Evet iyi anlaşır
Anlaşamaz.
Anlaşır
Bana mesaj atar mısınız
Niye
Anlaşır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?