Kahvaltılık ürünlerden bir tanesi olsan hangisi olurdun ve neden?

Kesinlikle çilek reçeli olurdum. Çok tatlıyım çünkü :D

Hadi bakalım kimler bal gibi kimler domates gibi :D

Kahvaltılık ürünlerden bir tanesi olsan hangisi olurdun ve neden?
Kahvaltılık ürünlerden bir tanesi olsan hangisi olurdun ve neden?
Kahvaltılık ürünlerden bir tanesi olsan hangisi olurdun ve neden?

#ZoRuNdamıyıMefSANe 😋😋😋

#bANdıRAbANdıRAyebENi 😂😂😂

Kahvaltılık ürünlerden bir tanesi olsan hangisi olurdun ve neden?
Cevapla