Kesinlikle çilek reçeli olurdum. Çok tatlıyım çünkü :D
Hadi bakalım kimler bal gibi kimler domates gibi :D



Kesinlikle çilek reçeli olurdum. Çok tatlıyım çünkü :D
Hadi bakalım kimler bal gibi kimler domates gibi :D



Bal olurum ben ya, benden olsa olsa bal olur zaten dimi abi 😂😂😂
Aynen balım 😂
Acı biberli sos olurdum çünkü sinir küpüyüm 🤭🤣
Deme ya 🤣
Ahahah yakma bizi 🤣
Rica ederim 🌹😊
Hadi bakalım kahvaltıya! Ben kesinlikle ezine peyniri olurdum. Hem güçlü, hem karakterli, kendi tadıyla masayı şenlendiriyor! 🧀 😎 Bir de bal gibi reçelle veya domatesle birleşirse tadından yenmez. Kahvaltı takımının yıldızı benim! Şimdi sözü size bırakıyorum; kim çay gibi insan, kim bal gibi insan? 😋 🍯 🍓
Cevap
6Cevap
Patates kızartması olurdum 😂 hem lezzetli hem doyurucu olurdum masayı tek başıma şenlendirirdim 😊
Evet ya çok sevilen 😂
Hı hııı 😂
Zeytin olurdum sofradan eksik olmaz ama kimsede yüzüne bakmaz sürekli sofraya konur olduğu gibi geri kaldırılır😂
Yok ya zeytin sevilir bayılırım
Hahaha 😂 sofralık zeytin
Domates olurdum abi domates yoksa ben nefes alamam😀
Ahahah olur 🤣
Olsun abi😀😀
Bal olayım kaymak bensiz tatsız olsun bana muhtaç olsun
Bak mantığa 😅
Amca fıstık ezmesi olmaya karar verdim eminim son kararım
Fındık ol bari 🤣
Ölmek var dönmek yok fıstık 🤺
Fındık daha değerli 😂
Süt reçeli olsun😀
Süt reçeli neymiş yahu 🤣
Reçeli biliyoruz ne olduğunu ama süt reçelini bilmiyorum 😂
İlk defa duydum
Piki 😂
Reçel severm tatlı ve nahoş
Hangi reçeli çiçek.
Bal olurdum sjsj
Çiçek balı 🤣
Off ben galiba kaşar olurdum ya 😃
Niye ya
Zeytin olurdum
Ooo güzel. Kalite.
Ben ana öğün olurum🤣
Kahvaltıdaki ana öğün hangisi 🤣
Bari kebap ol 🤣
Bal 🍯 olurum, yiyene enerji ⚡️ niyetine 😄
Ahah harika. 😂
Tereyağı bal olurdum.
Ama onlar iki tane 🤣
Ama ayrılmaz ikili ben bir sayıyorum😅
süt reçelli olurdum 😅
Buzluk reçeli neymiş ya merak ettim
Ben de bilmiyorum buzluk nereden girdi araya 😅
Daha yeni kalktım yahu sesli klavye ile yazdırıyorum bazen değiştiriyor kendi kendine. 🤣
Ben Nutella olurdum hfhfhf
Olur 😅
Acuka olayım bende, acıyımdır sjsj
Aynen ya lezzetli o da
Zeytin olurdum hem güzel hem küçük ahahajha
Yeşil mi siyah mı 😅
Kaymaklı bal çok seviyorum, bayılırım✨
Bende 🤣
Omlet olurdum
Çift sarılı 😅
Reçel diyecektim sen demişsin. Ben bal olurdum
Sen de ol fark etmez ben çilek reçeliyim 😅
Ben de kayısı reçeli
O da güzel.
Çay olurum vazgeçilmez oldum hep
Ooo Rize turist çayı mı 😂
🤣🤣 yok Rizeden Avrupa'ya giden doğal çay
O turist çaylari komple toz bizim millete toz
Avrupaya hakikisi
Vay anasını 🤣
Yerdim ama diyetteyim sağlıklı şeyler yiyorum
Yemeyeceksin zaten sen hangisisin kahvaltılık 😅
Salatalık domates peynir zeytin bunlar tabiki de tuz olmayacak yumurta
En acı olan neyse o olurdum
Aaaa nedenmiş
Acıyım çünkü dikenlerim falan var
Korktum 🤣
Çok komik ha ha ha
Zeytin
Zeytin de çok sevilir
Reçel
Hangi reçel
Çilek
Çok güzel.
Nutellaaa
Ooo cikilata.
Öylesin evet 😂
Dış mihraplar var biliyorsun ki hemen yanlış anlıyorlar 😂
Kulp takmaya hazırlar ya
Ahaha harika 😂
2 ya da 3
O ne 🤣
Bende yemek istesen diye okumuşum ah açlık nelere kadirsin..
Benden kahvaltılık olmaz
Pastırma
Pahalı bee 😂
Peynirin yanında pahalı tabii 🤣🤣
Hahaha kahkaha attım 🤣
Her masada olmam 🤣🤣
Burjuva ailenin kahvaltısında desene 😅
Patates kızartması
Olur 😅
Yumurta 🥚 😅
Yaa köy yumurtası mı 😂
Ahhaha 🤣
Çikolata 😅
Çocukların en sevdiği 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar