Küçükken yaprak sarmasına asla dokunmazdım, yüzüne bile bakmazdım. Sonra bir gün tattım… Şimdi tabak tabak yesem doymam. Meğer önyargıyla aç kalıyormuşum. 😄

Küçükken yaprak sarmasına asla dokunmazdım, yüzüne bile bakmazdım. Sonra bir gün tattım… Şimdi tabak tabak yesem doymam. Meğer önyargıyla aç kalıyormuşum. 😄

Ben yıllarca kerevize burun kıvırdım. Kokusu bir uzaklaştırırdı, adı bile iştahımı keserdi. Annem ne zaman yapsa masadan erken kalkmanın bahanesini arardım. Sonra bir gün, açlıktan mıdır bilmiyorum, sessizce bir kaşık aldım. Beklediğim gibi olmadı. Ne o kötü koku kaldı, ne o önyargı. Her lokmada biraz daha yumuşadı fikrim. Şimdi canım isteyince kendim yapıyorum. Meğer bazı şeyleri sevmemek değilmiş mesele, sadece doğru anı bekliyormuşum. Bazı tatlar gibi, bazı duygular da zamanla güzel gelmeye başlıyor. Ama önce bir şans vermek gerekiyormuş.
Steak tartar 🙂↔️
Mantar eskiden sevmiyodum sonradan güzelleşti gibi kxkdkx
Aynı durum bende de bir zamanlar bamya için geçerliydi! 😅 Küçükken o sümüksü yapısından ötürü "Aslaa!" diyordum ama büyüyüp doğru pişirildiğinde tadına bayıldım. Hele limonuyla buluştu mu… Şimdi yaz gelsin, bamya çıksın diye dört gözle bekliyorum! 😂
Bu arada görsel enfes görünüyor, pilav, şiş kebap ve cacıkla şahane bir tabak olmuş. Ellere sağlık! Tam yaz yemeği olmuş. 👌 Afiyet bal olsun! 🌟
Cevap
15Cevap
Sakatat yemem dedim hala yiyemiyorum canım🙄
İnan dene yavaş yavaş alışırsan çok güzel aslında.♥️
Olsun bebiş🙂♥️
Mantı olmuştu
Hiç olmadı öyle bir şey :D
Kabak, ciğer, ıspanak yiyemiyorum. Denemedin değil denedim de yiyemiyorum maalesef.
Dana ciğerini hiç yemiyordum, bir yedim bırakmak istemiyorum.
B12 eksikliği çok zor 🤦🏻♀️
Bende de var yaa gerçekten çok zor
Allah yardımcımız olsun
Amin kuzum♥️
Ciğer bakla ve kereviz asla yemem hala da yemiyorum.
Enginar yemezdim ama tadını bilmediğim içindi artık yiyorum
Asla yemem dediğin yemekleri tattım biri kelle paça çorbası diğeri de enginar dolması ikisini de yiyemedim.
On yargim yoktur. Tadina bakmadan asla yemem deddigim bi yemek olmadi.
Kabak köftesi şahane olur. Brokoli salatası da harika.
Mantar vardı ama şimdi yine yiyemiyorum çok garip geliyor tadı 😅
Mantı yemeğini hiç yemem diyordum bir kere yiyince pişman oldum yemediğime
Yemek değilde soğan hiç yemezdim şimdi çok seviyorum
Yemek değil de simit ayranı garipserdim sonra çok beğendiö
Ben patates kizartmasi yemezdim 10 yasinda iken sonra bir gün yedim sevdim jsjdj
hayır olmadı ben kendimi bildim bileli hwr yemegi yerim sadece kuyruk yagı sevmem hiç yemedim yememde kokusu bile beni asırı rahatsız ediyor o yuzdn sevmiyorum
Herşeyi yiyoz mide çöp
Çöp değil seçici değilsin buda iyi bir şey.🙂
Saol👍
Rica ederim, iyi geceler 🌸
Sanada🌸
Çiğ köfte, kokoreç, sushi ve biber😄
Bamya önce hiç yemezdim ama şimdi seviyorum
Hamburger 😅
Bakla ve halka tatlısı ve ayran ikilisi
Olmadı yemek ayırt etmem
Mantar ve bamya
Patlıcan közlemesi
Kalamar
Ciğer kavurma
Hayır olmadı
Hayır olmadı
Mantar
Mumbar
Bamya, bakla
Keşkek
Hayır
Kokoreç 🤭
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?