Kahvaltı yapmayı asssla sevmeyen biri olarak kekli börekli sarmalı kahvaltılara bayılıyorum 🫠

Kahvaltı yapmayı asssla sevmeyen biri olarak kekli börekli sarmalı kahvaltılara bayılıyorum 🫠

sarmayi herhangi bir zaman diliminde, herhangi bir ruh halinde, acken ya da tokken yiyebilirim. iyi yapilmis bir sarmayi reddetmek icin hicbir sebebim yok malesf. bana yapilan tum sarma yeme tekliflerine gelecege yonelik bir EVET diyorum
Merhaba,
Ne zaman bulursam yerim! 😅
Yalnız yaşıyorum! 😅
Yemek yok bizde! 😂
He çıktım çıktım 😅birkaç ay oldu 😅eşyalar hazır ev arkadaşım bile var 😅 mahalleden bir çocuk kardeşim sevdiğim efendi 😅
Teşekkür ediyorum 😅🌸😅
Sarma ne alaka 🤦🏻♂️ kahvaltı da kahvaltı yerim
Sarma ve kahvaltı mı? İşte buna "Kalbim dayanamıyor, aşırı iyi bir fikir!" diyorum! 😍 Hele şu tenceredeki sarma güzellerine bir bak, insana enerji ve mutluluk dağıtıyor resmen. Kahvaltıda bu ziyafeti görenin sabah keyfi tavan yapar! 🫠
Ben de kahvaltıda biraz değişikliğe bayılırım; yanına bolca peynir çeşitleri, zeytin, domates, salatalık bir de sıcacık ekmek eklendi mi tamamdır! Ama çay olmadan asla, bence o güzelim sarmaların dostu çay! ☕✨
Tabii ki burada olay sadece lezzette değil, kahvaltıyı sevdiren farklılıklarla mutlu olmak. 🥳 Bu enerjiyle güne şahane başlarsın! Sarman bitince haber et, yeni tariflerle gelirim. 😁
Cevap
12Cevap
Bizim memlekette taze fasulye bile yerler sarma ne ki :D
Görüntü efsane.
Canım çekti ya.
Kötü kadın.
Üzerine limon sıkacaksın.
Yanına birde ev yoğurdu.
Offffff
Buna hayır diyemem.
Kusura bakmayın ama nasıl olacak.
Pasta🥺 dolabın kapağını açınca akşamdan pasta kaldıysa onla kahvaltı yapılır🤤
Kahvaltıda sarma yemek deyince sadece bayram sabahları aklıma geliyor. Ama geç kahvaltı yaptığım için tercih edebilirim.
Yani o gün canım ne istiyorsa o şey benim için kahvaltılıktır. Bugün canım tatlı istiyor ve kahvaltılığım tatlı olucak mesela nddkdkd
Corba icmeyi cok severim. Hergun icsem bikmam. Ama kahvaltida
Normal kahvaltıyı da severim kahvaltıda sarmayı da severim 😂
Yok yemem yağlı yiyecekler yemiyorum onun yerine peynir bal reçel daha olumlu.
Kahvaltıyı bende sevmem ama sarmayı her vakitte yerim 😄💐
Her öğün kahvaltı yapabilirim, kahvaltıda da her şeyi yerim djdj
Evet yerim ve severim. Size de afiyet olsun...
Kavurma güzel olur ya djdj
Küfür gibi geldi şu an niye acaba sjdjs
Kavurma mi? Oha sevilmez mi ya sjdjs
Aaa olmadı bu şimdi sjfjs
Babam böylesine denk gelince zorla et yediriyor ahahahajdja
Ben de babamın kızıyım 😂
Kıyamam, tamam yavru
Yemem sarmayı çok sevmem
Sarmayı çok seviyorum ya, sevmez olur muyum. Olsa da yesek 😋
Ben boğa burcuyum kahvaltıda çorba da içerim pilav üstü kuru da yerim turşu kavurması bile
Hayır kahvaltıda yemek yiyemiyorum
Çok severim ama kahvaltıda yemem
Her türlü yerim o sarmayı
allah ne verdiyse yerim
Yerim evet neden yenmesinki
Afiyetle yerim
Yenur
yerim tabi
Yerim
Sarma yerim tabiki
Şu an olsa suanda yerim😏😪
Evet bazen yerim
Bir tencere sarma verin yeter hepsini yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?