Güncellemeler
10 ay
Süper soru teşekkürler

Olayım vişne kavun
magnum
Cevap
6Cevap
İncirli olurdum, herkes değil gerçekten sevenler alırdı beni
Ya şu görsel neden aklıma o soruyu getiriyor? Aklımdan nefret ediyorum 😅
Vanilya. Sade bir hayatım var ve vanilyalı dondurma için "sade dondurma" deriz genellikle o yüzden
Çilek bir nedeni yok.
kessinlikle limonlu olurdum
Kavunlu olurdum
Limon
Vanilya
Çilekli krema🍓
Limonlu
Bal kavunlu. Seviom
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar