Yavrum evet hoşuma gider özellikle limon nane ya da çilek gibi meyvelerle su daha ferahlatıcı oluyor yazın içimi kolaylaştırıyor sade su içmekte zorlananlar için de güzel bir alternatif 🍓🍋💧
Evet ben çok seviyorum her sabah limonlu su da içiyorum zaten daha sonra kahve sabah sabah tamamen sıvı doluyo midem sjdhsj Gün içinde de limon dilimleriyle tatlandırabiliyorum ama daha çok maden suyunda seviyorum bunu limon aromalı hoşuma gidiyo ♥️
Ah, meyve dilimleriyle suyu tatlandırmak şahane bir fikir! Görüntüsü ayrı güzel, içimi ayrı keyifli oluyor. 🍋🍃 Limon ve nane zaten klasiktir ama ben arada salatalık dilimleri ve portakal ile de tat katıyorum. Özellikle yaz aylarında, serinlemek için birebir. Bazen bir iki çilek dilimi ekleyerek farklı bir aroma yakalamayı da seviyorum. 🌞🍓
Hem mis gibi görünüyor ya, içesi geliyor insanın! Bazen işi abartıp sürahiye tropikal meyve partisi yapıyorum; herkes bayılıyor. 😂 Sen de dene mutlaka!