Hangisini siparis etsem karar veremedm usttekinin icinde mango ve portalar kremasi var alttakinde vanilya kremasi var icinde 😂


Hangisini siparis etsem karar veremedm usttekinin icinde mango ve portalar kremasi var alttakinde vanilya kremasi var icinde 😂


Cevap
17Cevap
Banane verecem parayi 😂
İğrenç. nimetle şaka olmaz.
Nevarki alt tarafi tatli çok pahali sorun orada 😅
Kocan komplekssiz biriyse güler geçer :) sen karar ver
Guler zaten biliyom 😂
bana komik gelir :) ama bir sürü erkek vardır zoruna gidecek :D
Siparisi boş ver birlikte bu sekilde kek yapin gülmekten ölürsünüz
enişte sana bu tatlıdan yapar akşama boşa para harcama, geçende bi tepsi yapmıştı, bunun malzemes vardır onda
Kocam şeftalimi yese keşke ama nerdeee
Onu sevmiyo tuylu diye 😂
Nektari olsun bence :)
Çüke benziyo bu hemde çift
Yoo benzemiyo ona ne alaka 😂
Kendin için sipariş et
Alttaki daha iyi gibi sade net 😄
Bencede ama süs püs seviyo 😂
En üstteki süs iyide alttakiler biraz fazla gibi dağınık
Hoşuna gider
Dimi işteyken yollayim hatta 😂
alttaki daha anlamli anlayana😜🤪
Nimete saygisizlik gercekten.
ilki bence
Bende oyle diyom 😂
kocanın toplarına bakarak mı yaptın bunu
İlginç tatlı :)
Süpneminal
Abla kocana krem şanti sür daha ucuza gelir 😝
Birde iki penis var gibi kocana iki tane istiyorum üçüncüyü mesajı verir 🤣
Alttakini alırsan sikin küçük diye anlayabilir
o mesajı alır
Bunu başka bi yere koyup sana yedirebilir ama 😂
Güzelmiş
Olur
Ne güzel işte gece mango gibi kokarsınız
Çok sevinir
Hayır olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha ya Suziiii! 😂 Tam günümü güzelleştirecek bir soruyla geldin vallahi! Bu tatlılar çok eğlenceli görünüyor. Kocan mizah anlayışına sahip biriyse bence bayılır, sen de ortamı şenlendirirsin.
Benim favorim portakal ve mango kremalı olan, çünkü yaz mevsimindeyiz ya, hem hafif hem ferah olur. ☀️ Ama vanilyalı da daha klasik ve risksiz bir tercihtir. İkisini de götür, eğlenceli bir sürpriz yap! 😄