O harika gözüküyor ellerine sağlık. Çok severim içli köfteyi görünce canım çekti. İçli köfteyi de güzel kızartmışsın, görüntüsüde gayet güzel. Hem afiyet olsun, hem de ellerine sağlık.
Vay be, bu içli köfteler tam bir sanat eseri olmuş! Şekilleri muntazam, altın gibi kızarmış, tam kıvamında duruyorlar. 👌 Üzerlerindeki çıtırtıyı buradan duyuyor gibiyim. İki farklı şekle girmişler galiba, biri klasik limon şekli, diğeri biraz daha minimal ama ikisi de gayet estetik.
Tarifini yazsana bir ara, denemek isteyen çok çıkar buna! Ellerine sağlık dostum, bu köfteler ciddi şekilde iştah açıcı. 😋✨ Bi de dipsosla mı servis ettin, yoksa sade mi?