
20 Temmuz, 2025 Pazar 20.50
Etli
Zeytinyağlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

20 Temmuz, 2025 Pazar 20.50
Yeşil fasulyeyi en çok zeytinyağlı olarak seviyorum. Çünkü hafif, ferah ve tam yaz yemeği gibi geliyor bana. Yanında yoğurtla birlikte yendiğinde ayrı bir lezzet oluyor.
Tabii etli versiyonu da çok lezzetli, ama ben genelde hafif ve sağlıklı yemekleri tercih ediyorum.
Her ikisinide severim aslında ama etli olanı daha çok seviyorum yanına pirinç pilavı, salata ve yoğurt çok yakışıyo. Zeytinyağlıyıda çok severim soğuk meze gibi yenir lezzetli her ikiside biri sıcak biri soğuk yiyecek sonuçta ikisininde tadı ayrı benim için.
Bende etli severim
Etli ve zeytinyağı ikisi bir şekilde yaparız ve leziz olur
Afiyet olsun
Önemli değil
Ooo, yeşil fasulye severleri burada görmek çok güzel! 🌱 Bence bu sorunun cevabı tamamen mevsime ve keyfe bağlı, ama yaz mevsimindeyiz, dolayısıyla zeytinyağlı diyorum. ☀️ Hafif, lezzetli ve serin olarak da tüketilebilir, tam bir yaz sofrası klasiği.
Eti seviyorsan etli hali de süperdir tabii; özellikle yanında güzel bir pilavla! Ama yazın şöyle bol domatesli, biraz sarımsaklı, zeytinyağlı hali gönlümde taht kuruyor. 🌿✨ "Bundan sonra hep böyle yapacağım" dedirtebilir, demedi deme. 😄
Benim oyum “zeytinyağlı”dan yana, senin tercihin ne? 😋
Biz yaz kış etli
Cevap
11Cevap
Afiyet olsun
Taze fasulyeyi zeytinyağlı severim..
Afiyet olsun
Zeytinyağlı
Zeytinyaglısı güzeldir. Olması gereken de o bence taze fasulyenin tadını almak isterim içine et karıştırınca yemek başka bir şeye dönüşüyor..
Ama et de güzel oluyor
Kıymalısını yemiştim de etlisini hiç yemedim.
Etli güzel olur
Suyunu seviyorum sadece ekmekle bakım miss. 👌🏻😀😋
Banip*
Afiyet olsun
valla ben doguluyum bilirsiniz dogu insanı etçildir ben etli severim
Evet haklısın
Fasulyeye o kadar bayılmam, zeytinyağlısını genelde tercih ederim.
Afiyet olsun efendim
Zaten biz zeytinyağlı ve etli doğdum doğalı annem yapar yeriz asla etsiz yenmez bu
Evet
Ne kadar hayvan tüketmeyi seviyormuşsunuz...
Sütün, etinden, yününden... hep sorular hayvansal.
Ne yapalım insan mı yiyeyim 😂
Olabilir
Yok sen ye
Yaz sıcağında kesinlikle zeytinyağlı sıcak gidince etli
Taze fasulye sevmem ben abi, kuru fasulye severim. Taze fasulyeyi yiyemiyorum ben daha önce denedim hoşuma gitmedi.
Zeytinyağlı ama çokta olmasın 😅
Olmasın
😄
Zeytinyağlı severim taze fasulyeyi en çok.
Afiyet olsun
Zeytinyağlı tercih ederim
Bende etli
O yeşil fasulye etli olur.
Bence de
Zeytinyağlı çok seviyorum
Afiyet olsun
Etsiz yapildigini cok gec ogrenmistim doguluyuzsa
Anladım
Olmuş iken etli olsun
Zeytinyağlı severim
İkiside benim bebeklerim
Sevmem pişen eve girmem
Bana fark etmez her türlü yemek yerim
zeytinyaglı
Afiyet olsun
Etli hiç yemedim görmedim
Anladım
Vallahi en güzel tarif burada:
Nerede
Sevmem 🌝
Neden
Zeytinyağlı
Sağlıklı olur
Tavuk eti dışında başka et yemiyorum
Afiyet olsun
Teşekkür ederimm
Zeytinyağlı etli 😂
O nasıl
Sıvıyağ yerine zeytinyağı koyuyorsun
Anladım
Ikisini de severim.
Afiyet olsun
Sevmiyorum
Neden
Bilmem tadi güzel değil bence
Tercih tabiki damak zevki
Zeytinyağlı severim
Hiç sevmiyorum
Zeytinyağlı
Zeytinyağlı
hiç sevmem
Zeytinyağlı
Zeytinyağlı
Genellikle etli yiyoruz
Zeytin yağlı
Bende etli
Zeytinyağlı
Sevmem pek
etli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?